Student
Ankieta

- 01-12-2017
W związku z dużym zainteresowaniem młodych ludzi kształceniem na kierunku lekarsko-dentystycznym uczelnie inwestują w rozwój własnej bazy kliniczno-dydaktycznej.
-
Warszawski Uniwersytet Medyczny – zdobywanie wiedzy i praktyczne kształcenie będą odbywać się w takich obiektach, jak Szpital Pediatryczny i Centrum Sportowo-Rehabilitacyjne, a już za niecałe 2 lata powstanie Uniwersyteckie Centrum Stomatologiczne. Na początku września podpisany został kontrakt na budowę obiektu, który będzie składał się z 5 kondygnacji nadziemnych i dwóch podziemnych. W sumie Centrum pomieści 160 foteli dentystycznych.
-
Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego – tu praca wre na terenie budowy nowej siedziby Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie – Prokocimiu. Obiekt ten ma pełnić między innymi funkcję dydaktyczną dla Uniwersytetu. W szpitalu, poza łóżkami, znajdą się sale dydaktyczno-administracyjne, w tym aula na 250 osób i dwie sale wykładowe dla 50 osób.
-
Śląski Uniwersytet Medyczny – tu inwestuje się w wirtualne kształcenie. Studenci tej uczelni mają do dyspozycji aplikację z bazą kilku tysięcy pytań z 60 przedmiotów, która wciąż jest uzupełniana o kolejne. W ten sposób, mając do dyspozycji jedynie smartfon, mogą sprawdzić swoją wiedzę.
-
Uniwersytet Medyczny w Poznaniu – tu również inwestuje się w rozwiązania wirtualne, stawia się na e-learning oraz nauczanie w formie wykładów i seminariów interaktywnych. Prowadzone są dodatkowe zajęcia z komunikacji i szereg zajęć fakultatywnych zgodnych z propozycjami studentów.
-
Collegium Medicum Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu – uczelnia przygotowała innowacyjną propozycję dla polskich studentów: powstanie grupa, która będzie mogła kształcić się w języku angielskim i to bez dodatkowych opłat. Program zajęć dydaktycznych nie ulegnie zmianie.
Źródło: "Gazeta Lekarska"