Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez

- 17-03-2010
Nowoczesny pacjent dokonuje oceny gabinetu już na etapie oglądania ofert w internecie. Na jego decyzję o wyborze bądź odrzuceniu oferty może mieć wpływ nawet to, czy gabinet jest na Facebooku, Blipie, Twitterze, czy na Portalu Dentystycznym.pl. Jeśli gabinet stomatologiczny można znaleźć w sieci, jest to sygnał dla pacjenta, iż miejsce to jest otwarte i nastawione na komunikację oraz kontakt.
Podstawą zaistnienia w sieci jest własna strona internetowa. Coraz więcej stomatologów decyduje się też na prowadzenia blogów - to idealny sposób na pisanie o tym, co dentysta uważa za istotne. Dla pacjenta jest to zaś nie tylko kolejne źródło informacji o zagadnieniach związanych z tematyką stomatologiczną, ale i o tym, czego można spodziewać się po samym właścicielu gabinetu. Inną formą przekazywania informacji o sobie i swoim gabinecie jest umieszczanie filmów np. na platformie YouTube. Niektóre praktyki stomatologiczne stawiają na dwa rodzaje informacji: oficjalne i te nieformalne – przekazywane głównie poprzez serwisy społecznościowe, lub organizowanie konkursów i gier.
- Branża stomatologiczna jest dopiero przed wielkim boomem komunikacyjnym. Jednak już dziś większość gabinetów komunikuje się z pacjentem przy pomocy newsletterów – mówi Wojciech Fąferko z katowickiego Centrum Implantologii i Ortodoncji Dentim Clinic.
To wygodny, tani i skuteczny sposób przekazywania pacjentowi na bieżąco informacji dotyczących działania gabinetu.
Postęp w dziedzinie technologii informatycznych będzie sprzyjał też rozwojowi stomatologii. Możliwości, by zaistnieć w sieci i w świadomości pacjenta, już teraz jest wiele. A to dopiero początek.
Źródło: „Nowoczesna Klinika”
Wiecej informacji o możliwościach zaistnienia w sieci Twojego gabinetu znajdziesz TU!!!