Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna PacjentWarto wiedzieć
Szczotkowanie w stylu super premium
  • 04-03-2009
 

 

Konsumenci coraz bardziej świadomie wybierają produkty do czyszczenia jamy ustnej. Analiza trendów wskazuje na to, iż najczęściej poszukuje się produktów:

  1. Wybielających – usuwanie przebarwień i wybielanie zębów to nie przemijająca moda na piękny uśmiech, ale potrzeba posiadania estetycznej wizytówki jaką jest nieskazitelnie białe uzębienie. Rosnącym zainteresowaniem cieszą się głównie pasty do zębów, od których wymaga się, by nie tylko rozjaśniały kolor szkliwa, ale i chroniły przed próchnicą i łagodziły stany zapalne w jamie ustnej.

  2. Wysokiej jakości i bardzo wydajnych – konsumenci coraz częściej z uwagi na nasilające się w świecie trendy oszczędnościowe związane z kryzysem ekonomicznym sięgają po produkty typu super premium: droższe, uznanych marek, posiadające wysoką jakość i wydajne. Tym samym segment produktów tanich i miernej jakości zaczyna znikać z półek sklepowych.

 

Czym kuszą producenci?

  1. Expert – nowa linia marki Blend-a-med z segmentu super premium, której niektóre elementy za niedługo pojawią się na rynku. Linia obejmuje:

  • szczoteczki do zębów Oral-B, w tym Oral-B Expert Antibacterial wyposażoną we włókna uwalniające jony srebra, dzięki czemu zapobiega rozwojowi bakterii;

  • pasty do zębów, które będą dostępne w 3 wariantach: Expert Enamel Protection — do kompleksowej ochrony szkliwa, Expert Gum Protection — pomagającą zwalczać próchnicę i problemy z dziąsłami, Expert Sensitive - chroniącą przed bolesną nadwrażliwością zębów.

  1. Paradontax – marka dla konsumentów poszukujących skutecznych produktów pielęgnacyjno – leczniczych, które wspomagają usuwanie objawów i przyczyn schorzeń tkanek przyzębia.

  2. Colgate Max White – produkt, który – jak zapewnia wytwórca – powoduje widoczne rozjaśnienie barwy szkliwa już po pierwszych zastosowaniach.

  3. Signal White Now - niedawno wprowadzona wybielająca pasta do zębów, likwidująca przebarwienia i powierzchniowe zmiany barwy szkliwa.

Źródło: „Media &Marketing”

 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
 

LOGOWANIE

Pierwszy raz w portalu?
Zarejestruj się Jak korzystać

Wyszukiwarka gabinetów

 
 
 
 

Newsletter

Dodaj swój adres e-mail aby otrzymywać bieżące informacje

Ankieta

Czy w codziennej higienie jamy ustnej używasz płukanki do ust ?

  • Tak
  • Nie
Kanały
informacyjne RSS
Subskrybuj RSS
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS