Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna PacjentWarto wiedzieć
Opieka stomatologiczna w pakiecie dla firm
  • 23-04-2012
 

 

 

 

Firmy coraz częściej dążą do tego, aby zatrzymać pracowników u siebie i sprawić, by utożsamiali się coraz bardziej z pracodawcą. Jednym ze sposobów, który może wpłynąć na decyzje pracownika o pozostaniu u danego pracodawcy, jest zakup pakietu gwarantującego dodatkowe ubezpieczenie zdrowotne. Wśród tego typu pakietów największą popularnością – poza badaniami podstawowymi ogólnymi – cieszą się usługi stomatologiczne, a dostęp do nich definiowany jest jako główna potrzeba, niezależnie od wieku i statusu majątkowego respondentów.

Pracodawca ma do wyboru w ramach prywatnej opieki medycznej co najmniej 3 możliwości:

  • może udać się do prywatnej placówki, z którą jego firma ma podpisaną umowę;

  • może wykupić abonament na opiekę zdrowotną w prywatnej klinice (sieci klinik) lub zawrzeć umowę z towarzystwem ubezpieczeniowym w ramach prywatnego ubezpieczenia zdrowotnego;

  • może podpisać umowę z podmiotem świadczącym usługi medyczne na stworzenie dedykowanego dla pracowników jego przedsiębiorstwa programu lojalnościowego lub rabatowego.

 

Podmioty oferujące ubezpieczeniowe pakiety medyczne starają się dywersyfikować swoje propozycje i dopasowywać je do potrzeb konkretnych odbiorców.

„W ofercie prywatnych placówek medycznych jest wiele systemów wsparcia pracodawcy w tworzeniu unikatowych formatów, zawierających pakiety dedykowane dla pracowników danego podmiotu” - wyjaśnia Mariusz Andrych prezes zarządu sieci klinik stomatologicznych Dent-a-Medical S. A. na łamach „Gazety Finansowej”. Wśród ofert ubezpieczeń zdrowotnych można wybierać pakiety podstawowe albo też oferujące systemową opiekę zdrowotną, w tym assistance, concierge medyczny czy specjalistyczne konsultacje medyczne itd. Dostępne są pakiety, z których można korzystać tylko w określonej sieci medycznej oraz takie, które umożliwiają korzystanie z usług medycznych u wielu podmiotów, w tym zagranicznych.

 

Z szacunków wynika, że Polacy już teraz wydają na prywatną opiekę zdrowotną 1/3 funduszy przeznaczonych na zdrowie, zaś roczny przyrost wartości usług medycznych realizowanych w sektorze prywatnym wynosi ponad 6 proc. Przewidywany jest wieloletni wzrost rynku usług prywatnych, a oferta pakietów medycznych to już nie tylko sposób na zatrzymanie pracownika, ale także klienta banku, firmy energetycznej czy innej instytucji. Dlatego inwestycja w pakiety medyczne okazuje się trafiona – tak z punktu widzenia strony oferującej pakiet, jak i ostatecznego odbiorcy oferty.

Źródło: „Gazeta Finansowa”

 

 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
 

LOGOWANIE

Pierwszy raz w portalu?
Zarejestruj się Jak korzystać

Wyszukiwarka gabinetów

 
 
 
 

Newsletter

Dodaj swój adres e-mail aby otrzymywać bieżące informacje

Ankieta

Czy w codziennej higienie jamy ustnej używasz płukanki do ust ?

  • Tak
  • Nie
Kanały
informacyjne RSS
Subskrybuj RSS
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS