Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna LekarzAktualności

Marketing usług stomatologicznych inny dla każdego gabinetu
  • 23-06-2023
 

 

 

 

 

 

Każda praktyka dentystyczna jest inna, ma też inną grupę docelową pacjentów, inny zasięg geograficzny i potencjalną rentowność. Stąd marketing usług stomatologicznych musi być „szyty na miarę” konkretnego gabinetu. Nie może bowiem dentysta, który prowadzi małą ogólną praktykę na wsi, porównywać się z wielospecjalistyczną praktyką w dużym mieście; i odwrotnie. Choć dla każdego marketingowca wydaje się to oczywiste, to nieobeznani z zagadnieniami marketingu dentyści często chcą wykorzystywać rozwiązania sprawdzające się w praktyce innych kolegów po fachu bądź nawet w praktykach specjalistów medycznych niezwiązanych ze stomatologią. Tymczasem to, co sprawdza się u kolegi dentysty czy przyjaciela lekarza, może nie przynieść oczekiwanego rezultatu finansowego w praktyce rzeczonego stomatologa.

Wspólny element działań marketingowych dla różnego rodzaju praktyk dentystycznych czy lekarskich istnieje – jest nim uczynienie priorytetem działań, dzięki którym posiadana baza pacjentów przekształcona zostanie w lejek, poprzez który będą przepływać rekomendacje i polecenia. Jednak nawet to działanie nie ma wymiaru uniwersalnego, ponieważ każdy jego element musi być modyfikowany pod potrzeby konkretnego gabinetu.

 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
 

LOGOWANIE

Pierwszy raz w portalu?
Zarejestruj się Jak korzystać

Newsletter

Dodaj swój adres e-mail aby otrzymywać bieżące informacje

Katalog Firm

Kanały
informacyjne RSS
Subskrybuj RSS
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS