Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna Kalendarz
Kalendarz Wyszukaj Dodaj wydarzenie
Wczesne leczenie wad zgryzu klasy II i III: Leczenie oparte na dowodach czy dobierane w praktyce?

Rodzaj wydarzenia:Szkolenia

Tematyka:Ortodoncja

Data wydarzenia:2017-06-02

Grupa zawodowa:Lekarz

Województwo:mazowieckie

Miejsce:Warszawa

Patronujemy:Nie

Doktor Peter Wing Hong Ngan, D.M.D, po raz pierwszy wystąpił na kongresie WOC® 2015 oraz prowadząc kurs pokongresowy.

Cieszymy się, że Pan doktor przyjął nasze zaproszenie i po raz kolejny wystąpi ze swoim kolejnym wykładem.


Program kursu:

2 czerwiec – piątek.

Prelegenci przyjrzą się historii wczesnego leczenia wad zgryzu klasy II, takich jak leczenie niedorozwoju żuchwy i przerostu szczęki za pomocą wymiennych i stałych aparatów czynnościowych. Leczenie oparte na dowodach czy dobierane w praktyce?

Cele edukacyjne:

Uczestnicy poznają plusy i minusy wczesnego leczenia ortopedycznego wad zgryzu klasy II

Uczestnicy poznają czas i aktualny harmonogram powstrzymania rozwoju wad zgryzu klasy II za pomocą wymiennych i stałych aparatów czynnościowych.

3 czerwca – sobota.

Prelegenci przyjrzą się historii wczesnego leczenia wad zgryzu klasy III, w jakim momencie znajdujemy się jeśli chodzi o wczesne leczenie ortopedyczne, kamuflaż wad zgryzu klasy III, leczenie wad zgryzu klasy III oraz leczenie chirurgiczne pacjentów z wadami zgryzu klasy III oraz prognozy dalszych dróg rozwoju w tej dziedzinie.

Cele edukacyjne:

Uczestnicy poznają współczesne metody leczenia wad zgryzu pozornie klasy III

Uczestnicy poznają harmonogram wczesnego leczenia ortopedycznego pacjentów z wadami zgryzu klasy III

Uczestnicy dowiedzą się, w jaki sposób zakotwienie szkieletowe w postaci miniimplantów i minipłytek może ułatwić leczenie wad zgryzu klasy III

Uczestnicy poznają nowe narzędzia przygotowania do leczenia chirurgicznego wad zgryzu klasy III

Punkty edukacyjne: 6
Specjalizanci i studenci otrzymują 10% zniżki!


Kalendarz


Patronujemy
Nie przegap
Nowość
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS