Kalendarz Wyszukaj Dodaj wydarzenie |
Rodzaj wydarzenia:Szkolenia
Tematyka:Inne
Data wydarzenia:2015-05-15
Grupa zawodowa:Lekarz
Województwo:mazowieckie
Miejsce:Dental Skills Institute
Patronujemy:Nie
Program szkolenia:
• Kim jest pacjent mojego gabinetu? Co o nim wiem? Skąd to wiem? Co jeszcze i w jaki sposób mogę się o nim dowiedzieć?
• Segmentacja pacjentów na rynku stomatologicznym. Jakie są typy pacjentów? Czym się charakteryzują? Jak opisywać pacjentów: ich zachowania i oczekiwania, aby móc podejmować skuteczne działania?
• Pacjenci jako grupa docelowa działań marketingowych. Jakich chciałbym mieć pacjentów w swoim gabinecie? Dlaczego właśnie tych?
• Co robię, aby pozyskać pacjentów z mojej grupy docelowej? Co robię, aby utrzymać właśnie tych pacjentów?
• Jaki jest cel prowadzenia działań marketingowych? Jakie działania można zaliczyć do działań marketingowych?
• Planowanie działań marketingowych. Jak budować cele marketingowe dla gabinetu: czego powinny dotyczyć, w jakim horyzoncie czasowym? Jakie informacje muszę posiadać i analizować, aby skutecznie wyznaczać cele?
• Jak tworzyć plan działań mających na celu pozyskanie nowych pacjentów? Jak budować lojalność obecnych pacjentów?
• Konkurencja na rynku stomatologicznym – jak definiować konkurencję, jacy są moi główni konkurenci? Jakie są ich mocne strony? Czym się wyróżniają?
• Jakie są moje mocne strony? Czym ja się wyróżniam na tle innych?
• Strategia marketingowa mojego gabinetu. Pozycjonowanie – odpowiedź na pytanie dlaczego pacjent ma przyjść właśnie do mojego gabinetu?
• Tożsamość (moje założenia) a wizerunek (ocena pacjentów) mojego gabinetu. Wizerunek gabinetu jako droga do pozyskiwania i utrzymywania pacjentów. Jakie działania budują pożądany wizerunek?
• Reklama zewnętrzna. Jaką rolę pełni, jak ją wykorzystać do budowania pożądanego wizerunku?
• Promowanie gabinetu w sieci. Jakie są narzędzia i jak je wykorzystać? Budowanie komunikacji marketingowej przez Internet.
• Reklama drukowana i materiały drukowane. Jakie są dostępne narzędzia i w jakim celu można je wykorzystać w promowaniu gabinetu.
• Skuteczne i nieskuteczne działania marketingowe. Metody oceny.
Cena szkolenia obejmuje również:
• materiały szkoleniowe w wersji drukowanej,
• lunche i przerwy kawowe,
• certyfikat,
• 6-miesięczny dostęp do strefy E-learning DBI, w skład której wchodzą materiały w wersji elektronicznej, prezentacje, filmy i zdjęcia ze szkoleń, dokumenty do zastosowania w swojej klinice,
• konsultacje indywidualne z prowadzącym do 2 tygodni po szkoleniu.
Przy zakupie całego pakietu management koszt to 4000 zł netto.
Więcej informacji: www.dbi-edu.com, 22 338 70 70, biuro@dbi-edu.com
Kalendarz