Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 08-05-2024
Około 80% komunikacji biznesowej odbywa się za pośrednictwem telefonu, stąd znaczenie rozmów telefonicznych z pacjentami ma ogromny wpływ na wizerunek gabinetu dentystycznego.
Większość gabinetów stomatologicznych ma obecnie na swoich stronach internetowych widżet umożliwiający połączenie z gabinetem po kliknięciu w ten element graficzny i szybką rezerwację wizyty. Trzeba jednak, aby ktoś od pacjenta telefon odebrał. Obecnie pacjenci oczekują bowiem szybkiej reakcji i natychmiastowego rozwiązania swoich problemów ze zdrowiem jamy ustnej. Szczególnie jeśli problemem tym jest ból zęba. Kiedy nękany bólem pacjent poszukuje natychmiastowej pomocy, a okazuje się, że w gabinecie dentystycznym nikt nie odbiera telefonu, czuje się on sfrustrowany i wpada w gniew. Kiedy dzwoni potencjalny pacjent, który nie potrzebuje pomocy natychmiast, a jedynie poszukuje dentysty do leczenia planowanego, personel gabinetu ma zaledwie kilka sekund, aby mu zaimponować i przekonać do rezerwacji wizyty. Nawet najsympatyczniejszy komunikat w poczcie głosowej nie przekona potencjalnych pacjentów do wizyty w gabinecie – około 87% nowych pacjentów kierowanych na to narzędzie, zawieszanych lub niewłaściwie witanych, nigdy nie oddzwania.