Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna TechnikWarto wiedzieć ...

Ankieta

Gdzie szukasz informacji z branżowych?

  • na targach
  • w internecie
  • w gazetach
  • podczas konferencji
  • podczas szkoleń
Obsługa mediów społecznościowych w stomatologii – niekoniecznie samodzielnie
  • 02-11-2022
 

 

 

 

 

Marketing dentystyczny daje obecnie ogromne możliwości promowania prowadzonej przez siebie praktyki – poprzez media społecznościowe. Wpisy na portalach społecznościowych można tworzyć i umieszczać samodzielnie, ale można też zlecić to wyspecjalizowanej jednostce bądź osobie.

 

Dentysta powinien pamiętać, że wprawdzie internet dla stomatologów jest narzędziem o ogromnym potencjale dla rozwoju gabinetu, lecz klucze do sukcesu i zaistnienia w świadomości wielu odbiorców są dwa. To autentyczność przekazu i interesujący sposób jego przedstawienia, a także regularność umieszczania postów.

Jeśli samodzielnie nie chce się tracić cennego czasu na zastanawianie się, co publikować i jak napisać post, warto skorzystać z konsultacji eksperta biegle poruszającego się w świecie mediów społecznościowych i zatrudnić osobę, która albo tylko będzie zajmować się sprawami technicznymi, czyli publikacją otrzymywanych od dentysty tekstów, albo sama teksty przygotuje i opublikuje. Wybierając drugą opcję trzeba wybrać profesjonalistę, który zadba z równą pieczołowitością o marketingowy, jak i językowy oraz merytoryczny przekaz tworzonych postów.

 

 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
 

LOGOWANIE

Pierwszy raz w portalu?
Zarejestruj się Jak korzystać

Newsletter

Dodaj swój adres e-mail aby otrzymywać bieżące informacje

Patronujemy

 


 

08/10-03-2017

 

Kanały
informacyjne RSS
Subskrybuj RSS
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS