Technik
- Warto wiedzieć ...
- Artykuły fachowe
- Dowiedz się jak ...
- Spis szkół w których można uzyskać tytuł technika dentystycznego
- Forum
- Ogłoszenia - Technik
- Praca
- Relacje z imprez
- Subskrypcja
- Dodaj laboratorium
- Współpraca
- Dental Labor
- Historia Techniki Dentystycznej
- Kongres Techniki CEDE2011
- Kongres Techniki Dentystycznej
- Kongres Techniki Dentystycznej Poznań
- Poradnik Technika
- Prawo i Finanse Techników
- Rejestracja na Kongres
- Rejestracja na kongres 2012
- Staż dla technika dentystycznego
- W laborze
Ankieta
- 20-10-2020
Każdy pracownik tymczasowy, który trafia do gabinetu stomatologicznego lub pracowni protetycznej po raz pierwszy, zachowuje się dokładnie tak samo – niezależnie od posiadanego doświadczenia – mianowicie, jak zagubiona owca. Aby błądzenie tymczasowego pracownika było jak najkrótsze i jak najmniej uciążliwe zarówno dla reszty członków zespołu, jak i pacjentów/klientów, warto odpowiednio przygotować gabinet/pracownię na przyjęcie nowej osoby. Oto co można zrobić:
-
wydrukuj etykiety do szuflad, szafek i pojemników – z opisami, co znajduje się we wnętrzu mebli;
-
wydrukuj instrukcję korzystania z urządzeń znajdujących się w gabinecie – jeśli ich uruchomienie wymaga użycia haseł, udostępnij te hasła pracownikowi tymczasowemu;
-
przygotuj pracownikowi tymczasowemu kartkę/notatnik i długopis, dzięki czemu będzie on mógł zrobić notatki, w sytuacji, kiedy nie będzie umiał uruchomić na przykład komputera lub gdy nastąpi awaria sprzętu;
-
przypisz pracownikowi tymczasowemu opiekuna, do którego będzie on mógł zwracać się z pytaniami, które pojawiają się podczas jego pracy. Pamiętaj, że najlepszym opiekunem dla stomatologa będzie inny dentysta, dla technika inny technik, a dla asysty lub higienistki stomatologicznej – stały członek zespołu o odpowiednich kompetencjach;
-
ustal harmonogram wizyt tak, aby pracownik tymczasowy mógł zająć się nieskomplikowanymi przypadkami. W odniesieniu do pacjentów, którzy przychodzą na kontynuację leczenia, należy pracownikowi tymczasowemu przekazać wszelkie informacje dotyczące procedur, jakie mają zostać wykonane u tych osób.