Technik
- Warto wiedzieć ...
- Artykuły fachowe
- Dowiedz się jak ...
- Spis szkół w których można uzyskać tytuł technika dentystycznego
- Forum
- Ogłoszenia - Technik
- Praca
- Relacje z imprez
- Subskrypcja
- Dodaj laboratorium
- Współpraca
- Dental Labor
- Historia Techniki Dentystycznej
- Kongres Techniki CEDE2011
- Kongres Techniki Dentystycznej
- Kongres Techniki Dentystycznej Poznań
- Poradnik Technika
- Prawo i Finanse Techników
- Rejestracja na Kongres
- Rejestracja na kongres 2012
- Staż dla technika dentystycznego
- W laborze
Ankieta
- 19-11-2018
Planowanie i realizacja działań marketingowych niezależnie od tego, czy dotyczą one niewielkiego gabinetu stomatologicznego czy ogólnokrajowej sieci klinik lub pracowni protetycznych, wymagają czasu, wysiłku i zaangażowania niejednokrotnie wielu osób. Dzięki istniejącym na rynku systemom do automatyzacji marketingu wszystko można zrobić dużo prościej i dużo mniejszym nakładem sił, a także taniej.
Automatyzacja marketingu to działania, dzięki którym można poznać lepiej odbiorców informacji, które przesyłamy, zaplanować publikacje na konkretny termin, usprawnić analizę danych, zarządzać publikacjami na stronach internetowych, blogach, social mediach, wprowadzić kampanie mailingowe lub sms-owe i wiele wiele innych. Dentyści i technicy mogą wykorzystać każde z tych narzędzi lub tylko wybrane.
Na rynku istnieją różne systemy automatyzacji marketingu. Są wśród nich oprogramowania firm zagranicznych jak i polskich, są narzędzia darmowe lub abonamentowe, takie, które można ustawić w trybie B2B (biznesowym) bądź B2C (dedykowanym pacjentom).
Eksperci od marketingu wieszczą rozwiązaniom automatyzującym świetlaną przyszłość. Obecnie korzysta już z nich sporo firm, a zainteresowanie ciągle rośnie. Automatyzacja oznacza bowiem lepsze wykorzystanie potencjału zarówno kadrowego, jak i zasobów materiałowych, którymi dysponują gabinet, klinika czy pracownia. Zmienia się też sposób pracy dentystów i pozostałego personelu zatrudnionego w placówce medycznej – mają oni więcej czasu na działania związane bezpośrednio z obsługą pacjenta/klienta.