Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna TechnikWarto wiedzieć ...

Ankieta

Gdzie szukasz informacji z branżowych?

  • na targach
  • w internecie
  • w gazetach
  • podczas konferencji
  • podczas szkoleń
Internet dla stomatologii – zdecydowanie więcej niż tylko witryna informacyjna
  • 06-06-2017
 

 

 

 

 

Kilka lat temu strona internetowa biznesu stomatologicznego miała być tylko witryną, w której zamieszczone były najważniejsze informacje o praktyce dentystycznej, pracowni protetycznej, kompetencjach zespołu, godzinach przyjęć i ofercie usług. Obecnie to za mało. Internet stał się bowiem podstawowym medium przekazywania informacji i kanałem do budowania wizerunku biznesowego. Oto najważniejsze punkty, na które należy zwrócić uwagę przybudowaniu wizerunku marki gabinetu i dentysty w internecie:

  • Strona www z możliwością aktualizowania treści, zarządzania zamieszczonymi na niej informacjami oraz odpowiednio skonfigurowana pod względem zaplecza informatycznego – dzięki temu potencjalni pacjenci wiedzą, że witryna jest aktywna i w praktyce/laboratorium dba się o dostarczanie rzetelnej, aktualnej informacji konsumenckiej. Z kolei narzędzia informatyczne uskuteczniają kampanię SEO. To oznacza wyższą lokatę w wyszukiwarkach i możliwość znalezienia praktyki lub laboratorium przez większą liczbę zainteresowanych usługami internautów.

  • Galeria fotografii i video – zdjęcia prac i filmy ukazujące zabiegi są najlepszą rekomendacją umiejętności personelu pracującego w gabinecie lub w pracowni. Dodatkowo również uatrakcyjniają stronę internetową.

  • Media społecznościowe – żyjemy w globalnej wiosce, dlatego utrzymywanie kontaktu z sąsiadami nawet z drugiego końca Ziemi jest wskazane z uwagi na korzystny wpływ tegoż na relacje biznesowe.

  • Optymalizacja treści – konieczna dla zapewnienia wysokich pozycji w wyszukiwarkach.

  • Statystyka internetowa oraz zbieranie danych – w dobie informatyzacji największą wartość ma informacja. Analityka Google dostarcza wiedzy na temat sprawności, z jaką działa na internautów twoja strona www i publikowane w niej treści, oraz dostarcza danych o tym, kto odwiedza twoją witrynę, kiedy i w jakim celu. To wszystko umożliwia poznanie twoich potencjalnych klientów/pacjentów i ich preferencji. Jeśli umiejętnie przełożysz to na ofertę gabinetu lub pracowni, możesz tylko zyskać zadowolonych klientów.

Źródło: Opracowanie własne


 

 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
 

LOGOWANIE

Pierwszy raz w portalu?
Zarejestruj się Jak korzystać

Newsletter

Dodaj swój adres e-mail aby otrzymywać bieżące informacje

Patronujemy

 


 

08/10-03-2017

 

Kanały
informacyjne RSS
Subskrybuj RSS
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS