Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna TechnikWarto wiedzieć ...

Ankieta

Gdzie szukasz informacji z branżowych?

  • na targach
  • w internecie
  • w gazetach
  • podczas konferencji
  • podczas szkoleń
Benchmarking dla stomatologii
  • 06-04-2017
 

 

 

 

 

Benchmarking to nic innego, jak „podglądanie” najlepszych w branży w celu zwiększenia konkurencyjności własnej firmy. Podglądanie to jest bardzo specyficzne, bo całkiem legalne i polega na obserwacji oraz analizie:

  • obszarów aktywności liderów;

  • procesów produkcyjnych;

  • oferty produktów i jej urozmaicania lub modyfikacji;

  • zarządzania zasobami ludzkimi i przedsiębiorstwa;

  • realizowanej strategii marketingowej czy zwiększającej konkurencyjność.

Cel bechmarkingu jest oczywisty: poprawić pozycję rynkową własnej firmy, oszczędzając przy tym przedsiębiorstwu kosztów i unikając błędów, które popełnili inni.

 

Benchmarking jest doskonałą propozycją dla dentysty chcącego wyróżnić swój gabinet stomatologiczny na tle konkurencji lokalnej lub dla technika dentystycznego, który poszukuje sposobów na zwiększenie liczby klientów dla swojej pracowni czy chce zaoferować usługi w zakresie szerszym niż obecny bez ponoszenia zbędnego ryzyka finansowego.

Benchmarking to korzystna metoda poprawiająca funkcjonowanie placówki medycznej, ponieważ dzięki analizie porównawczej działania własnego biznesu z konkurencją lub liderem można dość precyzyjnie określić obszary prowadzonego biznesu wymagające naprawy lub udoskonalenia.

Źródło: Opracowanie własne

 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
 

LOGOWANIE

Pierwszy raz w portalu?
Zarejestruj się Jak korzystać

Newsletter

Dodaj swój adres e-mail aby otrzymywać bieżące informacje

Patronujemy

 


 

08/10-03-2017

 

Kanały
informacyjne RSS
Subskrybuj RSS
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS