Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna TechnikWarto wiedzieć ...

Ankieta

Gdzie szukasz informacji z branżowych?

  • na targach
  • w internecie
  • w gazetach
  • podczas konferencji
  • podczas szkoleń
Niełatwe SEO dla branży stomatologicznej
  • 16-01-2017
 

 

 

 

 

Stronę internetową dla gabinetu dentystycznego lub pracowni protetycznej zakłada się po to, aby poinformować rzesze użytkowników wirtualnej sieci o prowadzonej przez stomatologów lub techników działalności. Ze względu na dużą liczbę witryn dla gabinetów i pracowni osiągnięcie wysokiej pozycji w wyszukiwarkach jest nie lada sztuką. Wykonanie dobrej optymalizacji strony dla stomatologa lub technika dentystycznego nie jest sprawą łatwą. Między innymi dlatego, że algorytmy dla wyszukiwarek internetowych są coraz bardziej skomplikowane.

Eksperci wskazują na trzy główne narzędzia, dzięki którym strona internetowa gabinetu lub pracowni może znaleźć się na najwyższych lokatach w wyszukiwarkach:

  • Wysokiej jakości treść – poprawność językowa i stylistyczna to element bazowy. Istotne są także inne parametry: unikalność tekstu, innowacyjne ujęcie tematu, odpowiednie słowa kluczowe wplecione zgrabnie w tekst i zastosowanie ich w określonej ilości lub z wyznaczoną częstotliwością. Ważne jest też kreatywne ujęcie tematu – chodzi o to, aby czytelnika zatrzymać na stronie na dłużej, ale też skłonić do zapamiętania strony, polecania jej, odwiedzenia gabinetu, tworzenia odnośników do strony w sieci (backlinki).

  • Backlinki – im jest ich więcej i z im chętniej odwiedzanych stron pochodzą, tym lepiej. Bo to zwiększa prawdopodobieństwo, że na stronę trafi więcej potencjalnych klientów/pacjentów. Zwiększanie liczby backlinków nie jest celem samym w sobie dla strony stomatologa czy technika (bo celem jest zwiększenie liczby pacjentów/klientów) ale to właśnie poprzez linki wsteczne większość internautów dowiaduje się o istnieniu gabinetu lub pracowni.

  • Rozpowszechnienie zawartych na stronie gabinetu lub pracowni treści – jeśli są wartościowe, kreatywnie napisane i interesujące dla odbiorcy, wówczas można zaproponować ich przedruk do innych serwisów. Wtedy samodzielnie będzie można wzbogacać bazę backlinków o kolejne pozycje. Im bardziej poczytny portal, tym więcej szans na to, że czytelnik zauważy, skąd pochodzi tekst, odwiedzi witrynę gabinetu lub pracowni, zainteresuje się ofertą i stanie się pacjentem lub klientem.

Źródło: Opracowanie własne

 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
 

LOGOWANIE

Pierwszy raz w portalu?
Zarejestruj się Jak korzystać

Newsletter

Dodaj swój adres e-mail aby otrzymywać bieżące informacje

Patronujemy

 


 

08/10-03-2017

 

Kanały
informacyjne RSS
Subskrybuj RSS
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS