Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna PacjentWarto wiedzieć
Rzecznik Praw Pacjenta o partnerskiej komunikacji lekarza z pacjentem
  • 14-08-2020
 

 

 

 

 

Komunikacja lekarza z pacjentem powinna być dobra – to nie tylko podstawa dobrej relacji interpersonalnej pomiędzy osobą leczącą a leczonym, ale również jeden z fundamentów całego procesu leczenia. Na stronie Rzecznika Praw Pacjenta pojawiło się vademecum dla pacjentów, co mogą zrobić, aby pomóc lekarzowi postawić dobrą diagnozę. W przystępny sposób i w punktach opisano, jak pacjent powinien przygotować się do wizyty, zawarto wskazówki odnoszące się do przebiegu wizyty i do okresu po wizycie u lekarza. Opublikowano też przykłady dobrych i złych praktyk w komunikacji lekarz – pacjent.

Przykłady dobrych praktyk na pewno warto naśladować. Powstaje jednak pytanie, czy lekarz lub lekarz dentysta pracujący w ramach kontraktu z NFZ i mający określony czas na każdego pacjenta, rzeczywiście znajdzie czas na długą, wyczerpującą i rozwiewającą wszelkie wątpliwości rozmowę?

 

 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
 

LOGOWANIE

Pierwszy raz w portalu?
Zarejestruj się Jak korzystać

Wyszukiwarka gabinetów

 
 
 
 

Newsletter

Dodaj swój adres e-mail aby otrzymywać bieżące informacje

Ankieta

Czy w codziennej higienie jamy ustnej używasz płukanki do ust ?

  • Tak
  • Nie
Kanały
informacyjne RSS
Subskrybuj RSS
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS