Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna PacjentWarto wiedzieć
Sporne komentarze
  • 16-10-2017
 

 

 

 

 

Pacjent jednego z rzeszowskich gabinetów dentystycznych po 14 latach satysfakcjonującego go leczenia prywatnego zębów wszedł w spór ze swoim dentystą. Wszystko zaczęło się od ósemki, w której dentysta leczył próchnicę. Kiedy po plombowaniu pojawił się ból zęba, stomatolog podjął dalsze leczenie, ponieważ stwierdził głębokie zapalenie miazgi. Zęby mądrości bywają kłopotliwe w leczeniu, ale ta akurat ósemka kosztowała pacjenta sporo wydatków i nerwów oraz przykrych doznań z powodu niedającego się usunąć bólu, który po pewnym czasie rozprzestrzenił się na inne zęby. Skutkiem tego było kolejne rozwiercenie zęba. Dentysta nie znalazł w nim żadnego problemu, a pacjent usłyszał, że trzeba czasu, by boleć przestało. Kiedy po pól roku ból nie odpuszczał, mężczyzna poprosił o wizytę. Dentysta odmówił jednak leczenia.

- Złożyłem więc pisemne oświadczenie, w którym zarzucam mu nieprawidłowości w leczeniu, które skutkowały ciągłym bólem – wyjaśnił pacjent. Rozgoryczony obrotem sprawy zamieścił w internecie kilka opinii, w których nie poleca korzystania z usług tego gabinetu. Po pewnym czasie pacjent spotkał się jednak ze swoim stomatologiem, ponieważ zależało mu na naprawie tego zęba.

- Zaproponowałem nawet, że pójdę do innego dentysty, tylko żeby zwrócił mi koszty tej wizyty. Lekarz jednak zastosował szantaż, że mnie przyjmie i wyleczy ząb, pod warunkiem że usunę negatywne komentarze – mówi.

Mężczyzna nie przystał na te warunki. Po pewnym czasie otrzymał pismo z kancelarii adwokackiej wzywające do usunięcia negatywnych komentarzy oraz do zapłaty kwoty 5 tys. zł na rzecz jednego z podkarpackich hospicjów wraz z informacją, że jeśli nie spełni tych warunków, sprawa zostanie skierowana do sądu.

 

Rzecznik praw konsumenta oraz radca prawny OIL w Rzeszowie przyznają, że każdy nabywca ma prawo do złożenia reklamacji.

– Sam fakt złożenia reklamacji nie daje nam podstawy i przekonania co do słuszności naszych roszczeń i zarzutów – twierdzi Radomir Stasicki, miejski rzecznik praw konsumentów. Dodaje, że wszelkiego rodzaju komentarze umieszczane na forach internetowych stanowią subiektywną ocenę leczenia i dlatego nie mogą zawierać faktów niezgodnych z prawdą i trudnych do uzasadnienia ocen.

Źródło: „Gazeta Wyborcza”

 

 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
 

LOGOWANIE

Pierwszy raz w portalu?
Zarejestruj się Jak korzystać

Wyszukiwarka gabinetów

 
 
 
 

Newsletter

Dodaj swój adres e-mail aby otrzymywać bieżące informacje

Ankieta

Czy w codziennej higienie jamy ustnej używasz płukanki do ust ?

  • Tak
  • Nie
Kanały
informacyjne RSS
Subskrybuj RSS
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS