Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna PacjentWarto wiedzieć
Wywołanie pacjenta a ochrona danych osobowych
  • 01-06-2017
 

 

 

 

Dane osobowe pacjenta są danymi wrażliwymi i podlegają pod szczególną ochronę. Kwestie te regulują przepisy o ochronie danych osobowych oraz o prawach pacjenta. Jak zatem wywołać pacjenta, który oczekuje na wizytę w zatłoczonej nieraz poczekalni, nie narażając się na zarzut nieprzestrzegania prawa w kwestii ochrony danych wrażliwych? Najpopularniejsze sposoby to:

  • wręczenie w rejestracji numeru określającego kolejność wchodzenia do gabinetu – lekarz wywołuje wg numeru kolejnego lub numer ten zostaje wyświetlony na tablicy informacyjnej;

  • umówienie pacjenta na daną godzinę zabiegową w konkretnym dniu – nikt wtedy mnie marnuje czasu, przesiadując w poczekalni; ma to istotne znaczenie dla osób z małymi dziećmi oraz pacjentów odczuwających strach przed dentystą;

  • wręczenie pacjentom identyfikatorów – to nowe ale atrakcyjne narzędzie, które wymaga jednak wdrożenia sprawnego systemu informatycznego do gabinetu.

Głośne wywołanie pacjenta może skończyć się dla dentysty nieprzyjemnie – dlatego znaczącą rolę w tej procedurze odgrywają świetnie przeszkolone rejestratorki.

Źródło: Opracowanie własne.

 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
 

LOGOWANIE

Pierwszy raz w portalu?
Zarejestruj się Jak korzystać

Wyszukiwarka gabinetów

 
 
 
 

Newsletter

Dodaj swój adres e-mail aby otrzymywać bieżące informacje

Ankieta

Czy w codziennej higienie jamy ustnej używasz płukanki do ust ?

  • Tak
  • Nie
Kanały
informacyjne RSS
Subskrybuj RSS
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS