Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna PacjentCiekawostki ...

Gdy uszkodzimy sobie aparat żujący
 

Jeśli na nieprawidłowo przygotowanej żywności (np. ze zmielonymi kawałkami kości czy  twardych chrząstek) uszkodzimy sobie aparat żujący, możemy starać się o odszkodowanie od producenta oraz od sprzedawcy. Zdarzenie należy zgłosić też wojewódzkiego inspektoratu inspekcji handlowej jako zetknięcie się z produktem niebezpiecznym. U sprzedawcy, na podstawie paragonu, trzeba zgłosić reklamację w ciągu trzech dni od chwili zakupu – handlowiec powinien wymienić żywność na nadającą się do spożycia. Natomiast producent odpowiada z tytułu odpowiedzialności za wyrządzone szkody przez wprowadzony do obrotu produkt niebezpieczny. Należy skierować pismo do producenta z wyjaśnieniem sytuacji i żądaniem rekompensaty za poniesione koszty interwencji stomatologicznej Jeśli producent odrzuca żądanie odszkodowania, pozostaje skierowanie sprawy do sądu powszechnego.


Źródło: Opracowanie własne

 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
 

LOGOWANIE

Pierwszy raz w portalu?
Zarejestruj się Jak korzystać

Wyszukiwarka gabinetów

 
 
 
 

Newsletter

Dodaj swój adres e-mail aby otrzymywać bieżące informacje

Ankieta

Czy w codziennej higienie jamy ustnej używasz płukanki do ust ?

  • Tak
  • Nie
Kanały
informacyjne RSS
Subskrybuj RSS
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS