Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna LekarzZ BranżyProdukty

Ankieta

Jakie czasopismo stomatologiczne prenumerujesz?

  • Magazyn Stomatologiczny
  • As Stomatologii
  • Nowy Gabinet Stomatologiczny
  • Poradnik Stomatologiczny
  • Stomatologia Współczesna
  • TPS
  • Kwintesencja
  • Forum Stomatologii Praktycznej
  • Inne
MARKETING GABINETÓW LEKARSKICH NA RYNKU USŁUG ZDROWOTNYCH
 

 

 

 

 

 

Publikacja poświęcona jest strategii budowania pozycji rynkowej gabinetów lekarskich oraz placówek medycznych. Przedstawiono w niej miejsce gabinetów lekarskich na rynku usług medycznych, koncepcję marketingowego zarządzania gabinetem, a także elementy konieczne do jego efektywnego wdrożenia, takie jak: wiedza na temat potrzeb i zachowań pacjentów, umiejętność tworzenia oraz zarządzania wizerunkiem i marką placówki, kształtowania cen, komunikowania się z podmiotami otoczenia czy prowadzenia negocjacji.

 

Książka adresowana jest przede wszystkim do osób prowadzących lub pragnących założyć własny gabinet medyczny, które kierują się zasadą tworzenia partnerskich relacji między gabinetami
a pacjentami, a także do wszystkich zajmujących się teorią zarządzania w służbie zdrowia.

 

Prof. zw. dr hab. Henryk Mruk – pracownik Katedry Handlu Międzynarodowego Wydziału Gospodarki Międzynarodowej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Wydziału Nauk
o Zdrowiu Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu. Jego zainteresowania badawcze obejmują: rynek farmaceutyczny, marketing, teorię wymiany, kreatywności oraz komunikacji marketingowej. Jest autorem ponad 800 książek i artykułów.

 

Autor: Henryk Mruk

ISBN: 978-83-7601-890-4,

Format: A5 , s. 172 oprawa miękka ,
Cena: 59 zł

 

 

 

 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
 

LOGOWANIE

Pierwszy raz w portalu?
Zarejestruj się Jak korzystać

Newsletter

Dodaj swój adres e-mail aby otrzymywać bieżące informacje

Katalog Firm

Kanały
informacyjne RSS
Subskrybuj RSS
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS