Lekarz jako sprzedawca - szkolenie dla stomatologów
Opis szkolenia
Czy zastanawiałeś się kiedyś nad tym co zrobić, aby zwiększyć sprzedaż swoich usług? Na pewno tak. A czy próbowałeś postawić się w roli swojego pacjenta jako klienta?
Udział w dwóch częściach tego szkolenia może pomóc Ci:
- odkryć co jest ważne w procesie sprzedaży dla Ciebie a co jest istotne z punktu widzenia klienta,
- jak pokonać bariery wewnętrzne przed sprzedażą,
- oraz co możesz zrobić, aby zachęcić klienta do zakupu swoich usług oraz do pozostania stałym, zadowolonym klientem.
Temat części I:
Tworzenie pozytywnego wizerunku i komunikacji – szkolenie dla stomatologów/lekarzy
Cele szkolenia cz.I:
- zapoznanie z podstawowymi pojęciami z zakresu procesu sprzedaży,
- zrozumienie czym różni się proces sprzedaży od procesu kupowania, pacjent a klient,
- przećwiczenie i zdobycie umiejętności w obszarze:
- pokonywania wewnętrznych oporów przed sprzedażą,
- stworzenia warunków do pozytywnego otwarcia komunikacji z pacjentem.
Program
- „Odczarowanie” sprzedaży - czym jest proces sprzedaży, kroki i etapy, proces kupowania.
- Bariery mentalne w sprzedaży – identyfikacja własnych ograniczających przekonań oraz sposoby na ich pokonywanie.
- Podstawowe elementy w nawiązaniu pozytywnego komunikatu z klientem oraz kształtowanie wizerunku: komunikacja werbalna i mowa ciała, efekt pierwszego wrażenia, słowa i głos, ciało, postawa i ubiór, cechy inteligencji emocjonalnej, wiedza i doświadczenie.
- Efektywne elementy komunikacji werbalnej jako część procesu sprzedaży: aktywne słuchanie oraz zadawanie pytań.
Temat części II:
Podstawowe techniki sprzedaży – szkolenie dla stomatologów/lekarzy
Cele szkolenia cz.II:
- zapoznanie z podstawowymi elementami technik sprzedaży,
- przećwiczenie i zdobycie umiejętności w obszarze:
- ustalenia własnego procesu sprzedaży,
- rozpoznawania i diagnozowania potrzeb klienta,
- prezentacji oferty poprzez znajomość cech, zalet i korzyści oraz podstawowych technik sprzedażowych.
Program
- Tworzenie odpowiedniej oferty dla klienta na podstawie jego potrzeb. Kim jest mój docelowy klient i jakie ma motywacje do zakupu moich usług.
- Prezentacja oferty - korzyści dla klienta: cechy, korzyści, mankamenty i kontrargumenty, cztery stopnie argumentacji na rzecz korzyści. Model: Cecha - Zaleta - Korzyść – Dowód.
- Wybrane techniki sprzedażowe (np. up selling, cross selling) oraz techniki wywierania wpływu. Wywieranie wpływu a manipulacja. Nastawienie emocjonalne klienta, prezentacja i przećwiczenie technik.
- Stwórz swoje strategie: budowania sieci kontaktów, bezpośredniego kontaktu, zdobywania klientów z polecenia, prezentowania oferty, wykorzystania internetu, utrzymywania kontaktu.
Korzyści dla uczestników
- Wzrost umiejętności sprzedażowych;
- Wzrost umiejętności z zakresu diagnozy potrzeb Pacjenta;
- Nabycie umiejętności skutecznej sprzedaży produktów i usług;
- Większa liczba Pacjentów.
Prowadząca:
Iwona Kotłowska – coach/trener rozwoju osobistego i sukcesu w biznesie, trener Technik Emocjonalnej Wolności EFT, Mindfulness, Body Code. Pomaga odnaleźć szczęście, spokój i wolność emocjonalną w biznesie i życiu prywatnym. Uwalnia od stresu w różnych obszarach życia
prywatnego i zawodowego. Inspiruje innych do zmiany, aby mogli zmienić swoje życie w takie, które kochają i świadomie wybierają. Wspiera rozwój osób prowadzących firmy poprzez uwolnienie z różnego typu blokad wewnętrznych. Pomaga kreować sukces w osiąganiu swoich celów i ciągłemu wzrastaniu. Specjalizuje się w redukcji stresu, zarządzaniu emocjami i energią.
ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA!!!
SZKOLENIE ODBĘDZIE SIĘ W GRUPIE 10 OSÓB.
Szkolenie zakończone jest otrzymaniem certyfikatu ukończenia szkolenia.
W cenie szkolenia: materiały szkoleniowe, posiłek, certyfikat ukończenia szkolenia.
Koszt szkolenia: 1100 zł
Miejsce szkolenia:
Bałtycka Agencja Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o.
Al. Grunwaldzka 5
80-236 Gdańsk
Zgłoszenia:
telefonicznie: 58 718 33 70; 502 638 774
e-mail:
Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie wpłaty na konto organizatora:
14 1440 1026 0000 0000 0623 3767
Bałtycka Agencja Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o.
Al. Grunwaldzka 5
80-236 Gdańsk
w tytule podając: imię i nazwisko uczestnika oraz nazwę i datę szkolenia