Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna LekarzSzkolenia BARRSzkolenia
Lekarz jako sprzedawca - szkolenie dla lekarzy stomatologów
 

 

 

 

 

Lekarz jako sprzedawca - szkolenie dla stomatologów

 

 

Opis szkolenia

Czy zastanawiałeś się kiedyś nad tym co zrobić, aby zwiększyć sprzedaż swoich usług? Na pewno tak. A czy próbowałeś postawić się w roli swojego pacjenta jako klienta?

Udział w dwóch częściach tego szkolenia może pomóc Ci:

 

  • odkryć co jest ważne w procesie sprzedaży dla Ciebie a co jest istotne z punktu widzenia klienta,
  • jak pokonać bariery wewnętrzne przed sprzedażą,
  • oraz co możesz zrobić, aby zachęcić klienta do zakupu swoich usług oraz do pozostania stałym, zadowolonym klientem.

 

Temat części I:


Tworzenie pozytywnego wizerunku i komunikacji – szkolenie dla stomatologów/lekarzy

 

Cele szkolenia cz.I:

 

  • zapoznanie z podstawowymi pojęciami z zakresu procesu sprzedaży,
  • zrozumienie czym różni się proces sprzedaży od procesu kupowania, pacjent a klient,
  • przećwiczenie i zdobycie umiejętności w obszarze:
  • pokonywania wewnętrznych oporów przed  sprzedażą,
  • stworzenia warunków do pozytywnego otwarcia komunikacji z pacjentem.

Program

 

  • „Odczarowanie” sprzedaży - czym jest proces sprzedaży, kroki i etapy, proces kupowania.
  • Bariery mentalne w sprzedaży – identyfikacja własnych ograniczających przekonań oraz sposoby na ich pokonywanie.
  • Podstawowe elementy w nawiązaniu pozytywnego komunikatu z klientem  oraz kształtowanie wizerunku: komunikacja werbalna i mowa ciała, efekt pierwszego wrażenia, słowa i głos, ciało, postawa i ubiór, cechy inteligencji emocjonalnej, wiedza i doświadczenie.
  • Efektywne elementy komunikacji werbalnej jako część procesu sprzedaży: aktywne słuchanie oraz zadawanie pytań.

 

Temat części II:

Podstawowe techniki sprzedaży  – szkolenie dla stomatologów/lekarzy

 

Cele szkolenia cz.II:

  • zapoznanie z podstawowymi elementami technik sprzedaży,
  • przećwiczenie i zdobycie umiejętności w obszarze:
  • ustalenia własnego procesu sprzedaży,
  • rozpoznawania i diagnozowania potrzeb klienta,
  • prezentacji oferty poprzez znajomość cech, zalet i korzyści oraz podstawowych technik sprzedażowych.

Program

 

  • Tworzenie odpowiedniej oferty dla klienta na podstawie jego potrzeb. Kim jest mój docelowy klient i jakie ma motywacje do zakupu moich usług.
  • Prezentacja oferty - korzyści dla klienta: cechy, korzyści, mankamenty i kontrargumenty, cztery stopnie argumentacji na rzecz korzyści. Model: Cecha - Zaleta - Korzyść – Dowód.
  • Wybrane techniki sprzedażowe (np. up selling, cross selling) oraz techniki wywierania wpływu. Wywieranie wpływu a manipulacja. Nastawienie emocjonalne klienta, prezentacja i przećwiczenie technik.
  • Stwórz swoje strategie: budowania sieci kontaktów, bezpośredniego kontaktu, zdobywania klientów z polecenia, prezentowania oferty, wykorzystania internetu, utrzymywania kontaktu.

 

Korzyści dla uczestników

  • Wzrost umiejętności sprzedażowych;
  • Wzrost umiejętności z zakresu diagnozy potrzeb Pacjenta;
  • Nabycie umiejętności skutecznej sprzedaży produktów i usług;
  • Większa liczba Pacjentów.

 

Prowadząca:

Iwona Kotłowska – coach/trener rozwoju osobistego i sukcesu w biznesie, trener Technik Emocjonalnej Wolności EFT, Mindfulness, Body Code. Pomaga odnaleźć szczęście, spokój i wolność emocjonalną w biznesie i życiu prywatnym. Uwalnia od stresu w różnych obszarach życia

prywatnego i zawodowego. Inspiruje innych do zmiany, aby mogli zmienić swoje życie w takie, które kochają i świadomie wybierają. Wspiera rozwój osób prowadzących firmy poprzez uwolnienie z różnego typu blokad wewnętrznych. Pomaga kreować sukces w osiąganiu swoich celów i ciągłemu wzrastaniu.  Specjalizuje się w redukcji stresu, zarządzaniu emocjami i energią.

 


ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA!!!


SZKOLENIE ODBĘDZIE SIĘ W GRUPIE 10 OSÓB.



Szkolenie zakończone jest otrzymaniem certyfikatu ukończenia szkolenia.

W cenie szkolenia: materiały szkoleniowe, posiłek, certyfikat ukończenia szkolenia.

 

Koszt szkolenia:  1100 zł


Miejsce szkolenia:

Bałtycka Agencja Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o.

Al. Grunwaldzka 5

80-236 Gdańsk


Zgłoszenia:

telefonicznie: 58 718 33 70;  502 638 774
e-mail: 

 

Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie wpłaty na konto organizatora:

14 1440 1026 0000 0000 0623 3767

Bałtycka Agencja Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o.

Al. Grunwaldzka 5

80-236 Gdańsk

w tytule podając: imię i nazwisko uczestnika oraz nazwę i datę szkolenia

 
 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
 

LOGOWANIE

Pierwszy raz w portalu?
Zarejestruj się Jak korzystać

Newsletter

Dodaj swój adres e-mail aby otrzymywać bieżące informacje
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS