Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna LekarzPoradnik dentysty

Ankieta

Jakie czasopismo stomatologiczne prenumerujesz?

  • Magazyn Stomatologiczny
  • As Stomatologii
  • Nowy Gabinet Stomatologiczny
  • Poradnik Stomatologiczny
  • Stomatologia Współczesna
  • TPS
  • Kwintesencja
  • Forum Stomatologii Praktycznej
  • Inne

Pracownicy rejestracji – front działań marketingowych w gabinecie
 

 

 

 

Marketing stomatologiczny wymaga zaangażowania wszystkich członków personelu we wdrażanie i realizowanie ustalonej strategii. Wiele programów marketingowych przygotowanych dla podmiotów medycznych (w tym dla gabinetów stomatologicznych), nie osiągnęło swojego celu lub nie rozwinęło potencjału, a nawet spowodowało szkody tylko i wyłącznie dlatego, że personelowi rejestracji wprawdzie nie brakowało kompetencji potrzebnych do obsługi obszaru rejestracji, ale zabrakło przygotowania do realizacji programu.

Aby programy marketingowe dla gabinetu stomatologicznego osiągnęły sukces w postaci przyciągnięcia nowych klientów i utrzymania lojalności dotychczasowych pacjentów, personel recepcji musi zostać dokładnie poinformowany o tym, jak będzie wyglądał program w praktyce. Ponadto pracownicy rejestracji muszą znać i rozumieć konkretne elementy podejmowanych działań marketingowych. Ma to szczególne znaczenie, jeśli pracownicy są obcokrajowcami, którzy nie władają biegle językiem polskim, gdyż może to rodzić barierę językową i powodować problemy w przekazywaniu informacji marketingowej pacjentom, na przykład o karcie stałego klienta czy o oferowanych promocjach na konkretne leczenie dentystyczne.

Pracownicy rejestracji poza wysokimi kompetencjami zawodowymi powinni wykazywać również umiejętność empatii, a jednocześnie cechować się konsekwencją i zdecydowaniem. Powinni też umieć stosować niełatwą sztukę dyplomacji. Wszystkie te umiejętności mogą wydatnie wspomóc stworzenie sympatycznej, życzliwej atmosfery nawet w sytuacji trudnej, bądź w przypadku obsługi pacjenta roszczeniowego, który np. źle zrozumiawszy zasady oferowanych rabatów, domaga się czegoś, czego w ofercie nie ma.

 

 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
Autor:
 
Treść
 
Kod obrazkowy
 
Przepisz kod
 
 
 
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS