Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna LekarzPoradnik dentysty

Ankieta

Jakie czasopismo stomatologiczne prenumerujesz?

  • Magazyn Stomatologiczny
  • As Stomatologii
  • Nowy Gabinet Stomatologiczny
  • Poradnik Stomatologiczny
  • Stomatologia Współczesna
  • TPS
  • Kwintesencja
  • Forum Stomatologii Praktycznej
  • Inne

Optymalizacja szyta na miarę gabinetu lub pracowni
 

 

 

 

 

Strategia marketingu stomatologicznego to strategia zawsze indywidualna, tworzona dla konkretnej lecznicy lub konkretnego specjalisty. Nie ma modelu uniwersalnego, dopracowanego w najdrobniejszych szczegółach, który dałoby się zastosować z takim samym powodzeniem w każdej praktyce stomatologicznej lub pracowni protetycznej. Dotyczy to zarówno kreacji strony internetowej gabinetu lub laboratorium, strategii promocyjnej (bo reklamowanie się jest zabronione prawem dla podmiotów medycznych oraz lekarzy) oraz optymalizacji i doboru słów kluczowych do treści, które pojawiają się na stronie stomatologa lub technika dentystycznego.

Warto, aby każdy dentysta i technik pamiętał, że schemat SEO, dzięki któremu gabinet lub pracownia kolegi z drugiego końca Polski utrzymuje się na najwyższych pozycjach w wyszukiwarkach, może być mało skuteczny w odniesieniu do jego własnej praktyki.

Optymalizacja strony skupia się m.in. na takim dostosowaniu treści pojawiających się w witrynie internetowej, aby doprowadzić do niej konkretną grupę czytelników/odbiorców. Inaczej bowiem brzmieć będą treści dedykowane np. pacjentom średniozamożnych, a inaczej tym, dla których ważny jest luksus; inaczej zoptymalizowana zostanie strona dla podmiotu, który chce przyciągnąć pacjentów/klientów z całej Polski i z zagranicy, a inaczej, kiedy celem są mieszkańcy najbliższej okolicy.

 

 

 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
Autor:
 
Treść
 
Kod obrazkowy
 
Przepisz kod
 
 
 
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS