Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
Ankieta
Filmy przedstawiające uśmiechniętych, szczęśliwych pacjentów z pięknym odrestaurowanym uśmiechem własnym lub z doskonale wykonanymi uzupełnieniami uzębienia to jedna z lepszych, nowoczesnych form marketingu dentystycznego i promocji zalecana dla stomatologa i technika dentystycznego.
Oto, dlaczego warto postawić na materiały video a nie tylko na tradycyjne zdjęcia:
-
ponieważ Google faworyzuje strony z filmami i poszukuje wartościowych, unikalnych treści, co przekłada się na pozycję strony w wyszukiwarkach internetowych;
-
umieszczone na stronie www materiały video sugerują, że witryna ma do zaoferowania coś cennego i wiarygodnego;
-
materiały video na dłużej zatrzymują użytkowników internetu na stronie;
-
filmy przedstawiające udane prace dentystyczne i zadowolonych pacjentów silniej motywują użytkowników do tego, aby skorzystać z usług protetyka czy gabinetu stomatologicznego, niż tylko sama treść i fotografie;
-
materiały video to obecnie najlepsza i najbardziej skuteczna forma rekomendacji profesjonalizmu konkretnego usługodawcy.
Jak przygotować dobry materiał video?
-
Wybierz zadowolonego pacjenta.
-
Ustaw go frontem do kamery.
-
Nie używaj zoomu podczas nagrywania, za to najlepiej będzie, jeśli ustawisz kamerę na statywie, zapewniając jej w ten sposób stabilność, a przyszłym odbiorcom – równie stabilny obraz podczas projekcji.
-
Dobierz dobre oświetlenie do filmowania.
-
Zadbaj o właściwe udźwiękowienie nagrania.
-
Przed umieszczeniem filmu w internecie zadbaj o jego dobrą obróbkę i o uzyskanie zgody na publikację osób, które zostaną sfilmowane.
Źródło: DentistryIQ