Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna LekarzPoradnik dentysty

Ankieta

Jakie czasopismo stomatologiczne prenumerujesz?

  • Magazyn Stomatologiczny
  • As Stomatologii
  • Nowy Gabinet Stomatologiczny
  • Poradnik Stomatologiczny
  • Stomatologia Współczesna
  • TPS
  • Kwintesencja
  • Forum Stomatologii Praktycznej
  • Inne

Jak oczarować bank przy staraniach o kredyt?
 

 

 

 

Stomatolog lub technik dentystyczny starający się o kredyt na prowadzoną działalność, szybciej otrzymają oczekiwane wsparcie finansowe, jeśli będą umieli przekonać bank do swoich planów. Argumentami przetargowymi dla osób starających się o kredyt będą:

  • Zainwestowanie właściciela przedsiębiorstwa własnego kapitału w firmę – co przez instytucję finansową jest odbierane bardzo dobrze jako potwierdzenie, że osoba starająca się o kredyt jest przekonana, iż firma jest „skazana na sukces”.

  • Dobry, konkurencyjny i merytoryczny biznesplan – jest jak czytelny przewodnik, z którego bank może wyczytać informację, ile zyska, jeśli zainwestuje w udzielenie pożyczki.

  • Umiejętność przekonywania – tak do przedstawionego biznesplanu, jak i do tego, że ma się predyspozycje i wykształcenie do prowadzenia działalności w określonym segmencie gospodarczym.

  • Dobre wykształcenie, stabilny stan cywilny, odpowiedni wiek, profil zawodowy z perspektywami rozwoju, atrakcyjne miejsce zamieszkania i prowadzenia biznesu – to ważne parametry, które brane są pod uwagę przy udzielaniu kredytu. Jeśli klient banku może pochwalić się sukcesami zawodowymi w branży, w której się kształcił i w której działa, nie prowadzi działalności w oderwaniu od realiów gospodarczo-ekonomicznych, w których firma działa, istnieją duże szanse, że wniosek potencjalnego kredytobiorcy zostanie pozytywnie rozpatrzony.

  • Historia kredytowa bez zarzutu oraz korzystanie z kont bankowych bez łamania reguł przypisanych im regulaminów i bez zaległości w opłacaniu rachunków od dostawców energii, gazu, operatorów telekomunikacyjnych czy polis ubezpieczeniowych.

  • Nieposzlakowana opinia w ZUS oraz w urzędzie skarbowym.

  • Podpisane kontrakty lub umowy na świadczenie usług, które potwierdzą, że firma dobrze radzi sobie na rynku biznesowym.

  • Dobre zabezpieczenie kredytu.

Źródło: „Rzeczpospolita”

 

 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
 
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS