Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna LekarzMarketing stomatologicznyMarketing usług stomatologicznych

Dentysta w sieci – na to trzeba zwrócić uwagę
 

 

 

 

 

 

Trzeba pamiętać, że obecnie osoby, które zdają sobie sprawę z tego, że mają problemy z zębami i szukają optymalnych dla siebie rozwiązań, zaczynają od przeszukiwania sieci internetowej, a często robią to za pośrednictwem smartfonów. Można jednak wydać mnóstwo pieniędzy na marketing gabinetu stomatologicznego w internecie, ale nie osiągnąć założonych wyników. Dlatego dentyści, planując zwiększenie swojej aktywności w sieci, powinni pracować z właściwymi, przygotowanymi do tego specjalistami. Należy też zwrócić uwagę na to, czy:

  • witryna nadąża za trendami – ponieważ poprzez stronę internetową pacjenci będą zbierali informacje, a także wyrabiali sobie zdanie o tym, jakim fachowcem jest dentysta, w którego ręce chcą oddać zdrowie swoich zębów i urodę uśmiechu;

  • strona internetowa dobrze wygląda na urządzeniach mobilnych – szacuje się, że przeciętny użytkownik smartfona spędza przed nim nawet 5 godzin dziennie przeglądając internet, a 70% ruchu w sieci pochodzi z telefonów komórkowych;

  • aktywność w mediach społecznościowych jest odpowiednio częsta i wystarczająca do tego, aby pacjenci i potencjalni pacjenci po odwiedzeniu profilu gabinetu stomatologicznego wiedzieli, że wybór właśnie tej lecznicy i konkretnego stomatologa to najlepsze, co mogą zrobić dla piękna swojego uśmiechu.


 

 

 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
 

LOGOWANIE

Pierwszy raz w portalu?
Zarejestruj się Jak korzystać

Newsletter

Dodaj swój adres e-mail aby otrzymywać bieżące informacje

Katalog Firm

Kanały
informacyjne RSS
Subskrybuj RSS
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS