Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna LekarzMarketing stomatologicznyMarketing usług stomatologicznych

Ankieta

Jakie czasopismo stomatologiczne prenumerujesz?

  • Magazyn Stomatologiczny
  • As Stomatologii
  • Nowy Gabinet Stomatologiczny
  • Poradnik Stomatologiczny
  • Stomatologia Współczesna
  • TPS
  • Kwintesencja
  • Forum Stomatologii Praktycznej
  • Inne
PR – tak, reklama – nie
 

 

 

 

Z ustawy o zawodzie lekarza i lekarza dentysty wynika, że zarówno lekarze, jak i stomatolodzy nie mają prawa reklamować ani siebie, ani swoich usług. Mogą jedynie informować o wykonywanej działalności medycznej.

Na dobrym przekazie informacji skorzysta każdy lekarz lub dentysta. Temu właśnie służy działanie public relations (PR). PR nie jest reklamą, choć przez wielu lekarzy dentystów bywa z nią utożsamiany. Definicji tego narzędzia jest wiele, ale można powiedzieć, że jest to celowe, planowane i ciągłe staranie o stworzenie i utrzymanie wzajemnego zrozumienia pomiędzy organizacją a otoczeniem. Wg innej definicji PR to bogaty zestaw działań komunikacyjnych, które podejmowane są w celu stworzenia i utrzymania wzajemnych korzystnych relacji pomiędzy organizacją, otoczeniem klienta, pracownikami, akcjonariuszami, władzą a społeczeństwem w ogóle.

Dobrze zorganizowane działania PR dają możliwość budowania wizerunku lekarza lub dentysty jako eksperta wypowiadającego się w mediach, udzielającego odpowiedzi na pytania dziennikarzy i przekazującego wiedzę medyczną dotyczącą chorób, ich leczenia czy profilaktyki. PR jest częścią marketingu – i odwrotnie.  

 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
 

LOGOWANIE

Pierwszy raz w portalu?
Zarejestruj się Jak korzystać

Newsletter

Dodaj swój adres e-mail aby otrzymywać bieżące informacje

Katalog Firm

Kanały
informacyjne RSS
Subskrybuj RSS
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS