Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna LekarzMarketing stomatologicznye-branding

E-Branding czyli budowanie marki gabinetu.
 


Jak wynika z badań przeprowadzonych na grupie gabinetów stomatologicznych w całej Polsce, posiadających strony internetowe, dość opacznie rozumiane jest kreowanie marki swojego gabinetu stomatologicznego w Internecie. Aby kreowanie wizerunku firmy lub samej jego marki było skuteczne, właściciele klinik, jak i menadżerowie zarządzający nimi powinni skoncentrować się na kompleksowych działaniach. Działania te powinny obejmować nie tylko funkcjonalność stron internetowych i ich wizualizacji lecz również skrupulatną obsługę pacjenta - użytkownika strony. Przestrzeganie zasad e-brandingu sprawi, iż marka Państwa gabinetu będzie znana i szanowana na obszarze Państwa działalności.


Budowanie marki w Internecie to przede wszystkim:

1.Określenie obszaru działania:


- województwo, miasto, dzielnica.

2. Zakupienie najlepszej domeny internetowej:

- domena internetowa-im domena będzie krótsza tym łatwiej będzie ją zapamiętać pacjentom.

- domena powinna odpowiadać nazwie gabinetu, gdyż dobry adres internetowy pełni również funkcję reklamy.

- ergonomia strony internetowej, czyli intuicyjne zaplanowanie komponentów strony tak, aby poruszanie się po niej było proste dla pacjentów.

- aktualizacja strony to głównie dbałość o prezentowanie aktualnych informacji i linków prowadzących do poprawnych adresów.

- komunikacja z pacjentami - dzięki stronie internetowej pacjenci powinni mieć możliwość zadawania pytań związanych z rejestracją bądź,wysokością cen w gabinecie. Należy pamiętać, iż komunikacja z pacjentami jest jedną z najważniejszych elementów komunikacji marketingowej. Ma za zadanie budowanie trwałej relacji z pacjentami, a dzięki niej można dowiedzieć się, czego oczekuje klient.

- spraw, aby polecali twój gabinet - najskuteczniejsza forma reklamy to rekomendacja zadowolonych pacjentów. Polega ona na rozpowszechnianiu informacji reklamowej przez samych pacjentów (użytkowników Internetu).

- lojalność pacjentów – to proces, który buduje się niezwykle długo, a jego zadaniem jest sprawienie, iż pacjenci w dłuższej perspektywie będą oddani Twojemu gabinetowi. Lojalny pacjent to niezastąpiony skarb, ponieważ jest źródłem propagandowych opinii o Twoim gabinecie w gigantycznej przestrzeni, jaką jest Internet.

- szanuj zdanie swoich pacjentów ich głos jest prawdziwą skarbnicą informacji dla właściciela gabinetu zwłaszcza w przypadku niezadowolenia. Internet jest idealnym miejscem do śledzenia opinii pacjentów. Umieść na stronie internetowej ankietę tak, aby pacjenci pomagali ci w doskonaleniu Twojego przedsiębiorstwa.

- oferuj wartość dodaną – oferuj karty stałego klienta, karty rabatowe, akcje promocyjne bądź punkty przyznawane za wykonywane w Twoim gabinecie i przeliczaj je na gratisowe zabiegi. To sprawi, iż pacjenci chętnie będą korzystać z Twoich usług, a obdarowani prezentami będą wiernymi klientami przez wiele lat. Pamiętaj, iż nie wystarczy tylko oferowanie dobrej usługi, ale istotnym aspektem jest dobra obsługa klienta będąca wyrazem troski o jego osobę. Zadowolony pacjent ma poczucie, że jest kimś wyjątkowym dla gabinetu, a gabinet świadczący usługę daje mu poczucie, iż dostaje o wiele więcej niż oczekiwał.

Pomożemy Ci w stworzeniu Twojego nowego wizerunku w Internecie.

 

Ogólnopolskie Biuro Reklamy Portaldentystyczny.pl

Gdynia 81-353


ul. Władysława IV 7-15/B10



Tel 058 718 33 70


Tel kom 608 888 015


email:

 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
 

LOGOWANIE

Pierwszy raz w portalu?
Zarejestruj się Jak korzystać

Newsletter

Dodaj swój adres e-mail aby otrzymywać bieżące informacje

Katalog Firm

Kanały
informacyjne RSS
Subskrybuj RSS
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS