Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna LekarzAktualności

Dentysta introwertyk a media społecznościowe
  • 10-08-2022
 

 

 

 

 

 

Internet dla stomatologów może być wspaniałym narzędziem do poinformowania świata o swoim istnieniu, a także do przekazywania na bieżąco wiadomości o tym, co dzieje się w gabinecie bądź klinice. Eksperci od marketingu dentystycznego zauważają jednak, że stomatolodzy będący introwertykami mają duży problem z wykorzystaniem tych narzędzi do promowania siebie i tego, co robią.

 

Już w 1921 roku psychoanalityk Karl Young opowiedział o istnieniu dwóch postaw osobowościowych – ekstrawertycznej i introwertycznej. O introwertyku powiedział, że jego nieśmiałość i nieufność wzbudzają wahanie i dlatego zawsze ma on trudności z przystosowaniem się do świata zewnętrznego. Oczywiście, nie wszyscy introwertycy są identyczni, niemniej wszyscy charakteryzują się kilkoma przydatnymi dla marketingu cechami. Mianowicie świetnie opowiadają historie oraz mają znakomite umiejętności komunikacji pisemnej; i dodatkowo – wolą działać w ramach własnej firmy a nie pracować dla kogoś. Eksperci od marketingu dentystycznego zauważyli też, że posty tworzone przez dentystów będących introwertykami, które później umieszczane są w mediach społecznościowych, cechują się autentycznością przekazu. Czytelnicy kochają takie wpisy, dlatego dzięki nim dentysta wzbudza zaufanie, co ostatecznie przekłada się na większą liczbę lojalnych pacjentów i dobrą promocję praktyki.

 

 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
Autor:
 
Treść
 
Kod obrazkowy
 
Przepisz kod
 
 
 

LOGOWANIE

Pierwszy raz w portalu?
Zarejestruj się Jak korzystać

Newsletter

Dodaj swój adres e-mail aby otrzymywać bieżące informacje

Katalog Firm

Kanały
informacyjne RSS
Subskrybuj RSS
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS