Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna LekarzAktualności

Cenimy jakość
  • 11-11-2009
 

 

 

 

Zaskakujące są wyniki raportu opublikowanego przez Stowarzyszenie ProMarka, które postanowiło zbadać sklepowe nawyki Polaków. Okazało się, że 70% mieszkańców naszego kraju wybierając produkty w sklepach stawia na markę i jakość a nie niską cenę. Trend ten widać szczególnie dobrze u ludzi młodych. Dla konsumentów do 35 roku życia jakość i marka to priorytety, na podstawie których podejmuje się decyzję o zakupach.

Polacy chętnie sięgają m.in. po markowe produkty do higieny jamy ustnej. Droższa pasta do zębów to dla rodzimego konsumenta gwarant, że szczotkowanie zębów będzie efektywniejsze, oddech świeższy, a bakterii próchnicy będzie mniej.

 

Polacy wolą sięgać po droższe produkty znanych marek, ponieważ przekonali się, że w ostatecznym rozrachunku są to towary tańsze; są trwalsze, na dłużej starczają i spełniają oczekiwania względem wymaganej jakości. Kupując produkty tanie, kupujemy podwójnie – bo częściej; lub jesteśmy niezadowoleni z oferowanej jakości.

-Polacy na zakupach chcą zyskać jak najwięcej. Zrozumieli, że płacąc więcej za produkty markowe tak naprawdę oszczędzają, bo mają one lepszą jakość i są trwalsze. Starczają na dłużej i z perspektywy czasu okazują się tańsze - komentuje Rafał Szysz, dyrektor generalny Stowarzyszenia ProMarka.

Skłonność do kupowania produktów wysokiej jakości deklarują głównie ludzie młodzi - nawet jeśli nie należą do zamożnych. Natomiast zdecydowana większość badanych Polaków kupujących tanie podróbki markowych produktów (aż 88%) zadeklarowała, że chętnie kupiłaby oryginał, gdyby tylko jego cena była nieco niższa.

Źródło: „Polska Dziennik Łódzki”

 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
 

LOGOWANIE

Pierwszy raz w portalu?
Zarejestruj się Jak korzystać

Newsletter

Dodaj swój adres e-mail aby otrzymywać bieżące informacje

Katalog Firm

Kanały
informacyjne RSS
Subskrybuj RSS
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS