Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna LekarzAktualności

Automatyzacja marketingu w gabinecie i pracowni protetycznej
  • 19-11-2018
 

 

 

 

 

Planowanie i realizacja działań marketingowych niezależnie od tego, czy dotyczą one niewielkiego gabinetu stomatologicznego czy ogólnokrajowej sieci klinik lub pracowni protetycznych, wymagają czasu, wysiłku i zaangażowania niejednokrotnie wielu osób. Dzięki istniejącym na rynku systemom do automatyzacji marketingu wszystko można zrobić dużo prościej i dużo mniejszym nakładem sił, a także taniej.

Automatyzacja marketingu to działania, dzięki którym można poznać lepiej odbiorców informacji, które przesyłamy, zaplanować publikacje na konkretny termin, usprawnić analizę danych, zarządzać publikacjami na stronach internetowych, blogach, social mediach, wprowadzić kampanie mailingowe lub sms-owe i wiele wiele innych. Dentyści i technicy mogą wykorzystać każde z tych narzędzi lub tylko wybrane.

Na rynku istnieją różne systemy automatyzacji marketingu. Są wśród nich oprogramowania firm zagranicznych jak i polskich, są narzędzia darmowe lub abonamentowe, takie, które można ustawić w trybie B2B (biznesowym) bądź B2C (dedykowanym pacjentom).

 

Eksperci od marketingu wieszczą rozwiązaniom automatyzującym świetlaną przyszłość. Obecnie korzysta już z nich sporo firm, a zainteresowanie ciągle rośnie. Automatyzacja oznacza bowiem lepsze wykorzystanie potencjału zarówno kadrowego, jak i zasobów materiałowych, którymi dysponują gabinet, klinika czy pracownia. Zmienia się też sposób pracy dentystów i pozostałego personelu zatrudnionego w placówce medycznej – mają oni więcej czasu na działania związane bezpośrednio z obsługą pacjenta/klienta.

 

 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
 

LOGOWANIE

Pierwszy raz w portalu?
Zarejestruj się Jak korzystać

Newsletter

Dodaj swój adres e-mail aby otrzymywać bieżące informacje

Katalog Firm

Kanały
informacyjne RSS
Subskrybuj RSS
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS