Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 05-03-2013
Wielkopolski Oddział NFZ przypomina na swoich stronach internetowych świadczeniodawcom, którzy mają podpisane kontrakty, że świadczenia opieki zdrowotnej powinny być realizowane przy użyciu sprzętu i aparatury medycznej zgodnie z:
-
obowiązującymi przepisami rozporządzeń Ministra Zdrowia w sprawie świadczeń gwarantowanych,
-
z zarządzeniami Prezesa NFZ w sprawie określenia warunków zawierania i realizacji umów w poszczególnych rodzajach świadczeń.
Sprzęt zaś – o ile wynika to z odrębnych przepisów – musi mieć naniesiony numer seryjny.
Świadczeniodawcy są zobowiązani do uaktualnienia danych posiadanego w zasobach sprzętu zgodnie ze stanem faktycznym. Po wprowadzeniu poprawek w Portalu Świadczeniodawcy należy wystosować elektroniczny wniosek do zmian w umowie oraz dostarczyć na piśmie Dyrektorowi Oddziału Wojewódzkiego stosowny wniosek według wzoru zamieszczonego na stronach Funduszu Zdrowia.
Niedostosowanie sprzętu do wymagań może skutkować rozwiązaniem umowy ze świadczeniodawcą.
Źródło: NFZ