Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna Kalendarz
Kalendarz Wyszukaj Dodaj wydarzenie
TRENING UMIEJĘTNOŚCI KIEROWNICZYCH CZYLI JAK UMIEJĘTNIE ZARZĄDZAĆ ZESPOŁEM PRACOWNICZYM.

Rodzaj wydarzenia:Szkolenia

Tematyka:Inne

Data wydarzenia:2021-09-17

Grupa zawodowa:Wszyscy

Województwo:dolnośląskie

Miejsce:Wrocław

Patronujemy:Nie

TRENING UMIEJĘTNOŚCI KIEROWNICZYCH CZYLI JAK UMIEJĘTNIE ZARZĄDZAĆ ZESPOŁEM PRACOWNICZYM.

17.09.2021 (piątek) Wrocław

Wykładowca: Katarzyna Świtalska psycholog, trener biznesu

Trener i konsultant zarządzania. Psycholog. Wiedzę i doświadczenie zdobywała na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu. Od kilku lat prowadzi treningi interpersonalne, coaching, treningi menedżerskie oraz szkolenia z negocjacji, komunikacji i technik pracy z grupą. Posiada praktyczne doświadczenie w prowadzeniu ludzi w kierunku osiągania sukcesów w swojej branży zawodowej. Wspomaga zespoły w organizacjach w zakresie poprawy współpracy, motywacji i komunikacji. Jest członkiem Stowarzyszenia Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK. Właścicielka Firmy Szkoleniowej-Projekt. Współpracuje z kilkoma magazynami z branży biznesowej. Jej główną specjalnością są projekty szkoleniowe i konsultingowe, które koncentrują się wokół rozwoju kompetencji osobistych w aspekcie psychologicznym i społecznym. Specjalizuje się w szkoleniach dla branży hotelarskiej i turystycznej, kosmetycznej i fryzjerskiej, medycznej i stomatologicznej. Współpracuje jako ekspert z portalem sekretykobiet.pl. i z magazynami branżowymi. Tematyka prowadzonych szkoleń : komunikacja werbalna i niewerbalna pracoholizm, mobbing, negocjacje, zarządzanie personelem, motywowanie, zarządzanie czasem, techniki opanowywania stresu, obsługa klienta, zarządzanie zasobami ludzkimi, budowanie zespołu, rozwiązywanie konfliktów metodą genogramów, analiza transakcyjna, twórczość i kreatywność, coaching.

Miejsce: Wrocław, ul. Pomarańczowa 8, sala wykładowa

Koszt 980 zł

Motto: ,,Zaufanie jest najwyższą formą motywowania ludzi"

Cel: Usprawnić swoje umiejętności interpersonalne, negocjacyjne, zarządzać własną energią, zarządzać przez cele oraz umiejętnie tworzyć strategię własnej pracy

Korzyści dla uczestników:

Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą :Wykorzystywali swoje umiejętności interpersonalne, negocjacyjne; Zarządzać własną energią; Potrafili radzić sobie z konfliktem i oporem drugiej strony; Potrafili właściwie rozwiązywać konflikty; Zarządzać przez cele; Znali uniwersalne zasady, które dotyczą ich wartości i przekonań; Potrafili określić swoje życiowe role i tworzyć strategię własnej pracy; Znali metody walki z konfliktami; Wzmocnią swoje zasoby fizyczne i psychiczne konieczne do efektywnego działania

PROGRAM 10.00 – 18.30

Profil menedżera (role przywódcze, kierownik jako coach, dyrektywny i niedyrektywny sposób zarządzania zespołem, zarządzanie przez cele)
Komunikacja i praca z zespołem pracowniczym
Zasady skutecznej komunikacji: Oczekiwania pracownika; Oczekiwania kierownika; Umiejętność odkrycia i zaspokojenia potrzeb; Poziomy lojalności pracowników; Dlaczego warto inwestować w profesjonalna komunikację; Efektywność w kontaktach z pracownikami

Konflikt i działanie w sytuacjach trudnych (zarządzanie konfliktem, inteligencja emocjonalna w pracy)
Asertywność (umiejętność udzielania i przyjmowania konstruktywnej krytyki, radzenie sobie z manipulacją)
Techniki wyłaniania potrzeb Pracownika oraz poszukiwanie skutecznych rozwiązań: Umiejętność odkrywania potrzeb Pracownika; (Zbieranie informacji na podstawie obserwacji i rozmowy z Pracownikami); Typologia pracowników i umiejętność dopasowania się do rozmówcy; Skuteczna komunikacja; Techniki aktywnego słuchania; Techniki zadawania pytań, parafrazowania; Sterowanie rozmową – kreatywny scenariusz rozmowy; Bariery w komunikacji i sposoby ich przełamywania; Asertywność w kontaktach z pracownikami

Ocena pracowników (związek ocen z systemem motywacyjnym i rozwojem pracowników, narzędzia oceny)
Motywowanie pozapłacowe
Delegowanie zadań
PODCZAS SZKOLENIA SKONCENTRUJEMY SIĘ:

Zdiagnozowanie i uświadomienie sobie konsekwencji realizowania danego stylu kierowania oraz coachingu pracownika.
Poprawa komunikacji między kierownikiem a pracownikiem, zwłaszcza w zakresie informacji zwrotnej.
Poprawa efektywności działania zespołu pracowników a umiejętne i świadome wprowadzenie czynników motywujących.
Zbudowanie poczucia kompetencji i pewności kierowników w zakresie komunikacji z pracownikami, identyfikowania źródeł nieporozumień i rozwiązywania konfliktów w zespole.
Weryfikacja popełnianych błędów w komunikacji z zespołem (zwłaszcza w zakresie delegowania i rozwiązywania konfliktów), identyfikacja nowych możliwości rozwiązywania sytuacji trudnych w zespole.
Zmniejszenie liczby napięć i konfrontacji w relacji kierownik - pracownik, zwłaszcza w sytuacji delegowania zadań oraz w sytuacji oceny.
Zwiększenie zaangażowania w pracę pracowników, uaktywnienie ich zasobów intelektualnych i emocjonalnych poprzez system motywacji pozapłacowej oraz coaching w przypadku nowych zadań.
Mniejszą potrzebę kontroli pracowników i kierowanie nimi na zasadzie delegowania odpowiedzialności.

Organizator: ESDENT Małgorzata Baziuk, ul. Pomarańczowa 8, 54-058 Wrocław
tel. 71 307 60 70 www.szkolenia.esdent.pl, szkolenia@esdent.pl

Opłaty za szkolenie prosimy dokonywać na konto:
ING BANK ŚLĄSKI S.A. 90105015751000002257704359


Kalendarz


Patronujemy
Nie przegap
Nowość
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS