Kalendarz Wyszukaj Dodaj wydarzenie |
Rodzaj wydarzenia:Szkolenia
Tematyka:Inne
Data wydarzenia:2019-11-23
Grupa zawodowa:Wszyscy
Województwo:mazowieckie
Miejsce:Warszawa
Patronujemy:Nie
23.11.2019 r - Warszawa
Wykładowca: Katarzyna Świtalska psycholog, trener biznesu
Koszt 480 zł
PROGRAM
CEL SZKOLENIA: Celem szkolenia jest zapoznanie się z mechanizmami psychologicznymi w komunikacji międzyludzkiej ze szczególnym uwzględnieniem relacji z Pacjentem
10.00 – 16.30
Sylwetka pracownika recepcji. Reprezentacyjna i informacyjna funkcja pracownika. Zadania i obowiązki pracownika.
Rola własnych przekonań i postaw w kontakcie z Pacjentem.
Sztuka autoprezentacji. Pierwsze wrażenie i jego rola w procesie budowania relacji z Pacjentem.
Wygląd o zachowanie osoby będącej wizytówką recepcji.
Rola komunikacji niewerbalnej w obsłudze (mowa ciała). Spójność przekazu.
Zasady skutecznej komunikacji w recepcji
Podstawowe zasady obsługi Pacjenta, oczekiwania Pacjenta. Umiejętność odkrycia i zaspokojenia potrzeb Pacjenta.
Poziomy obsługi Pacjenta, efektywność w kontaktach z Pacjentem.
Techniki wyłaniania potrzeb Pacjenta oraz poszukiwanie skutecznych rozwiązań
Zbieranie informacji na podstawie obserwacji i rozmowy z Pacjentami.
Typologia Pacjentów i umiejętność dopasowania się do rozmówcy.
Skuteczna komunikacja w recepcji -sterowanie rozmową , kreatywny scenariusz rozmowy.
Bariery w komunikacji i sposoby ich przełamywania.
Budowanie efektywnego kontaktu przez telefon. Prowadzenie telefonicznej rozmowy z Pacjentem.
Zbieranie i udzielanie informacji przez telefon, przekazywanie wiadomości.
Reakcja na zastrzeżenia i reklamacje
Reakcja na obiekcje, zastrzeżenia i reklamacje i sposoby radzenia sobie z nimi.
Reakcja na krytykę lub odmowę, umiejętność dystansowania się i oddzielenie intencji od zachowań.
Zarządzanie czasem i zadaniami w recepcji
Organizacja czasu pracy, ustalanie priorytetów, planowanie zadań do wykonania
Organizator:
ESDENT Dental Equipment, ul. Pomarańczowa 8, 54-058 Wrocław tel. 71 307 60 70, 695 544 449
www.szkolenia.esdent.pl, szkolenia@esdent.pl
Opłaty za szkolenie prosimy dokonywać na konto:
ING BANK ŚLĄSKI S.A. 27 1050 1575 1000 0022 5454 2323
Kalendarz