Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna Kalendarz
Kalendarz Wyszukaj Dodaj wydarzenie
Zarządzanie i Marketing Stomatologiczny 7-8/06/2019

Rodzaj wydarzenia:Szkolenia

Tematyka:Inne

Data wydarzenia:2019-06-07

Grupa zawodowa:Lekarz

Województwo:małopolskie

Miejsce:Kraków

Patronujemy:Nie

Szkolenie \"Zarządzanie i Marketing Stomatologiczny\" przeznaczone jest dla małych i średnich praktyk stomatologicznych, managerów bądź lekarzy którzy chcieliby wykonać istotny krok na przód w swojej praktyce stomatologicznej. Zakres szkolenia pomoże zarówno usprawnić i rozwinąć obecnie funkcjonującą praktykę, jak również ułatwi start lekarzom, którzy myślą o działalności na własny rachunek.
\"POLECAM WSZYSTKIM, KTÓRZY CHCĄ WEJŚĆ Z WŁASNĄ DZIAŁALNOŚCIĄ STOMATOLOGICZNĄ NA POZIOM WYŻEJ\"
To jedna z wielu rekomendacji, jakie otrzymaliśmy po dotychczasowych edycjach szkolenia \"Zarządzanie i marketing stomatologiczny\". Jest nam niezmiernie miło, że nasze doświadczenie procentuje już w kolejnych gabinetach i klinikach stomatologicznych.
>>> 7-8/06/2019 <<< zapisy: www.marketingstomatologiczny.pl
ZARZĄDZANIE PRAKTYKĄ STOMATOLOGICZNĄ
KLUCZEM DO SZCZĘŚCIA CZY DROGĄ DO PROBLEMÓW?
prowadzący: Tomasz Rozwadowski
‣ Rodzaje modeli biznesowych praktyk stomatologicznych.
‣ Różnice w filozofii i strategii rynkowej.
‣ Od specjalisty do przedsiębiorcy – czyli czy dobry lekarz będzie dobrym biznesmenem?
‣ Kultura organizacyjna firmy, jej zmiany w ciągu rozwoju firmy i jej powiększania.
‣ Sposoby jej „ujarzmiania”, radzenia sobie z nowym i starym personelem i ich oczekiwaniami?
‣ Jakie pytania warto sobie zadać na samym początku? Misja – Wartości – Zasady.
‣ Zarządzanie procesowe – czyli co tak naprawdę dziać się musi w firmie aby funkcjonowała.
‣ Bycie liderem – czyli kim jestem dla moich pracowników i co im daję.
‣ Podstawowe zasady budowania Zespołu – czyli co robić aby nie pracować samemu.
‣ Współpraca z trudnym pracownikiem – prezentacja oczekiwań, monitoring, metody konstruktywnego wyrażania uwag, kiedy i jak zwalniać aby było to z pożytkiem dla całego zespołu.
‣ Zarządzanie sytuacyjne czyli dopasowane indywidualnie do każdego pracownika – dla każdego coś innego.
SKUTECZNY MARKETING STOMATOLOGICZNY
CZYLI JAK POZYSKAĆ PACJENTÓW I SPRAWIĆ, ŻE ZOSTANĄ Z NAMI NA DŁUGO
prowadzący: Paweł Suder
‣ Prowadzenie działań marketingowych w zgodzie z ustawą o zakazie reklamowania się lekarzy
‣ Misja, wizja i cele – czyli po co w ogóle marketing stomatologiczny?
‣ Analiza działań marketingowych konkurencji w Twoim mieście. Omówienie wniosków.
‣ Pozyskiwanie pacjentów z internetu – portale branżowe – czy warto?
‣ Pozyskiwanie pacjentów z internetu – Facebook Marketing:
przegląd możliwości jakie daje Facebook, po co prowadzić
‣ Fanpage, jakie posty publikować a jakich unikać?
‣ Pozyskiwanie pacjentów z internetu – strona www i pozycjonowanie (SEO): nowoczesne trendy w stronach www dla stomatologii, co działa a co nie?
‣ Kampanie adWords: czym różnią się od SEO, przegląd najlepszych praktyk, jakich efektów z kampanii możemy oczekiwać?
Wiemy, że jako lekarz stomatolog niekoniecznie będziesz chciał zajmować się marketingiem osobiście. Dlatego w każdym z modułów udzielimy Ci szczególnych wskazówek – jak kontrolować firmy promujące Twoją praktykę, jak z nimi rozmawiać i nie dać się nabrać na płacenie za brak efektów!


Kalendarz


Patronujemy
Nie przegap
Nowość
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS