Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna Kalendarz
Kalendarz Wyszukaj Dodaj wydarzenie
EFEKTYWNA RECEPCJA W GABINECIE STOMATOLOGICZNYM.

Rodzaj wydarzenia:Szkolenia

Tematyka:Inne

Data wydarzenia:2019-03-30

Grupa zawodowa:Wszyscy

Województwo:

Miejsce:Wrocław

Patronujemy:Nie

EFEKTYWNA RECEPCJA W GABINECIE STOMATOLOGICZNYM.
Budowanie wizerunku gabinetu poprzez kontakt osobisty i telefoniczny. Sylwetka pracownika recepcji. Sztuka autoprezentacji. Zarządzanie czasem i zadaniami w recepcji. Komunikacja z pacjentami i innymi członkami zespołu. Reakcja na zastrzeżenia i reklamacje – jak sobie poradzić.

30.03.2019 r. (sobota ) Wrocław

Miejsce: Wrocław, ul. Pomarańczowa 8
Wykładowca: psycholog, trener biznesu Świtalska Katarzyna
Koszt :480 PLN



PROGRAM
CEL SZKOLENIA: Celem szkolenia jest zapoznanie się z mechanizmami psychologicznymi w komunikacji międzyludzkiej ze szczególnym uwzględnieniem relacji z Pacjentem

10.00 – 16.00 - wykład 11.30 – przerwa kawowa, 13.30 - lunch
Sylwetka pracownika recepcji. Reprezentacyjna i informacyjna funkcja pracownika. Zadania i obowiązki pracownika. Rola własnych przekonań i postaw w kontakcie z Pacjentem.
Sztuka autoprezentacji. Pierwsze wrażenie i jego rola w procesie budowania relacji z Pacjentem.
Wygląd o zachowanie osoby będącej wizytówką recepcji.
Rola komunikacji niewerbalnej w obsłudze (mowa ciała). Spójność przekazu.
Zasady skutecznej komunikacji w recepcji
Podstawowe zasady obsługi Pacjenta, oczekiwania Pacjenta. Umiejętność odkrycia i zaspokojenia potrzeb Pacjenta.
Poziomy obsługi Pacjenta, efektywność w kontaktach z Pacjentem.
Techniki wyłaniania potrzeb Pacjenta oraz poszukiwanie skutecznych rozwiązań
Zbieranie informacji na podstawie obserwacji i rozmowy z Pacjentami.
Typologia Pacjentów i umiejętność dopasowania się do rozmówcy.
Skuteczna komunikacja w recepcji -sterowanie rozmową , kreatywny scenariusz rozmowy.
Bariery w komunikacji i sposoby ich przełamywania.
Budowanie efektywnego kontaktu przez telefon. Prowadzenie telefonicznej rozmowy z Pacjentem.
Zbieranie i udzielanie informacji przez telefon, przekazywanie wiadomości.
Reakcja na zastrzeżenia i reklamacje
Reakcja na obiekcje, zastrzeżenia i reklamacje i sposoby radzenia sobie z nimi.
Reakcja na krytykę lub odmowę, umiejętność dystansowania się i oddzielenie intencji od zachowań.
Zarządzanie czasem i zadaniami w recepcji
Organizacja czasu pracy, ustalanie priorytetów, planowanie zadań do wykonania

Organizator: ESDENT DENTAL EQUIPMENT, ul. Pomarańczowa 8, 54-058 Wrocław
tel. 071 353 83 51, 0 603 441 785
www.szkoleniadent.pl, szkolenia@ede.pl
Opłaty za szkolenie prosimy dokonywać na
konto: ING BANK ŚLĄSKI S.A. 27 1050 1575 1000 0022 5454 2323
obowiązuje oplata rezerwacyjna


Kalendarz


Patronujemy
Nie przegap
Nowość
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS