Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna Kalendarz
Kalendarz Wyszukaj Dodaj wydarzenie
Trening umiejętności kierowniczych - czyli jak umiejętnie zarządzać zespołem pracowniczym

Rodzaj wydarzenia:Szkolenia

Tematyka:Inne

Data wydarzenia:2019-03-23

Grupa zawodowa:Wszyscy

Województwo:

Miejsce:Wrocław

Patronujemy:Nie

Trening umiejętności kierowniczych - czyli jak umiejętnie zarządzać zespołem pracowniczym

23.03.2019 (Sobota) - Wrocław

Miejsce: Wrocław, ul. Pomarańczowa 8
Wykładowca: psycholog, trener biznesu Świtalska Katarzyna

Koszt: 690 PLN

Cel: Usprawnić swoje umiejętności interpersonalne, negocjacyjne, zarządzać własną energią, zarządzać przez cele oraz umiejętnie tworzyć strategię własnej pracy

Korzyści dla uczestników: Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą:
• Wykorzystywali swoje umiejętności interpersonalne, negocjacyjne
• Zarządzać własną energią
• Potrafili radzić sobie z konfliktem i oporem drugiej strony
• Potrafili właściwie rozwiązywać konflikty
• Zarządzać przez cele
• Znali uniwersalne zasady, które dotyczą ich wartości i przekonań
• Potrafili określić swoje życiowe role i tworzyć strategię własnej pracy
• Znali metody walki z konfliktami
• Wzmocnią swoje zasoby fizyczne i psychiczne konieczne do efektywnego działania Program szkolenia:
• Profil menedżera (role przywódcze, kierownik jako coach, dyrektywny i niedyrektywny sposób zarządzania zespołem, zarządzanie przez cele)
• Komunikacja i praca z zespołem pracowniczym
• Zasady skutecznej komunikacji
• Oczekiwania pracownika
• Oczekiwania kierownika
• Umiejętność odkrycia i zaspokojenia potrzeb
• Poziomy lojalności pracowników
• Dlaczego warto inwestować w profesjonalna komunikację
• Efektywność w kontaktach z pracownikami
• Konflikt i działanie w sytuacjach trudnych (zarządzanie konfliktem, inteligencja emocjonalna w pracy)
• Asertywność (umiejętność udzielania i przyjmowania konstruktywnej krytyki, radzenie sobie z manipulacją) Techniki wyłaniania potrzeb Pracownika oraz poszukiwanie skutecznych rozwiązań
• Umiejętność odkrywania potrzeb Pracownika
• (Zbieranie informacji na podstawie obserwacji i rozmowy z Pracownikami)
• Typologia pracowników i umiejętność dopasowania się do rozmówcy
• Skuteczna komunikacja
• Techniki aktywnego słuchania
• Techniki zadawania pytań, parafrazowania
• Sterowanie rozmową – kreatywny scenariusz rozmowy
• Bariery w komunikacji i sposoby ich przełamywania
• Asertywność w kontaktach z pracownikami
• Ocena pracowników (związek ocen z systemem motywacyjnym i rozwojem pracowników, narzędzia oceny)
• Motywowanie pozapłacowe
• Delegowanie zadań

Informacja i zgłoszenie na szkolenie tel. 071 353 83 51, www.esdent.pl

Organizator: ESDENT DENTAL EQUIPMENT, ul. Pomarańczowa 8, 54-058 Wrocław
tel. 071 353 83 51, 0 603 441 785
www.szkoleniadent.pl, szkolenia@ede.pl
Opłaty za szkolenie prosimy dokonywać na
konto: ING BANK ŚLĄSKI S.A. 27 1050 1575 1000 0022 5454 2323
obowiązuje oplata rezerwacyjna


Kalendarz


Patronujemy
Nie przegap
Nowość
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS