Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna Kalendarz
Kalendarz Wyszukaj Dodaj wydarzenie
"Przychodzi pacjent do lekarza”, czyli jak rozmawiać z pacjentem o implantach

Rodzaj wydarzenia:Szkolenia

Tematyka:Inne

Data wydarzenia:2017-05-08

Grupa zawodowa:Lekarz

Województwo:mazowieckie

Miejsce:WARSZAWA, UL. TUKANA 3

Patronujemy:Nie

PROWADZACY: trener / coach: Michał Katarzyński

MIEJSCE: W&H POLAND, WARSZAWA, UL. TUKANA 3 (sala fantomowa)

CENA: 2700 zł

TEMAT: „Przychodzi pacjent do lekarza”, czyli jak rozmawiać z pacjentem o implantach


1. Doskonała konsultacja pierwszorazowa;
2. Optymalne przedstawienie planu leczenia.

O kursie

Ten kurs znakomicie systematyzuje standardy przeprowadzenia doskonałej konsultacji oraz wizyty implantologicznej. Buduje wiedzę z zakresu fundamentów profesjonalnej komunikacji z pacjentem oraz w zespole stomatologicznym. Praktyczna forma pozwala uczestnikom na trening konkretnych umiejętności, niezbędnych do oferowania Doskonałej Obsługi Pacjenta i jego satysfakcji z leczenia.

Profil uczestnika

Szkolenie przeznaczone jest dla każdego lekarza dentysty, niezależnie od doświadczenia, który chce zwiększyć swoją efektywność zrozumiałej komunikacji oraz otrzymać najlepsze na rynku wzorce postępowania z pacjentem implantologicznym.

Cele

Nie boimy się stawiać sobie celów. Dążymy do doskonałości dlatego gwarantujemy:

Rozwój kompetencji komunikacyjnych przez lekarzy oraz poznanie systemu 5. wzorcowych kroków Doskonałej Konsultacji Implantologicznej.
Nabycie wiedzy i umiejętności ułatwiających motywowanie Pacjenta do akceptacji planu leczenia.

Korzyści

Po ukończonym szkoleniu uczestnicy potrafią:

Idealnie przeprowadzić kolejność wizyty – 5. kroków Doskonałej Konsultacji implantologicznej.
Optymalnie podzielić role w zespole – co i kiedy mówi i robi lekarz, a co asysta.
Profesjonalnie budować autorytet i poznawać oczekiwania Pacjenta.
Przedstawić problem stomatologiczny, tak aby Pacjent był zmotywowany do rozpoczęcia leczenia.
Skutecznie prezentować plan leczenia, aby Pacjent go zrozumiał i zaakceptował.
Rozwiązywać trudne sytuacje z pacjentami w oparciu o model skoncentrowania na rozwiązaniach.

Metodologia

Prezentacja programu szkolenia na flipchartach, ćwiczenia indywidualne i zespołowe, praktyczne narzędzia komunikacyjne poparte licznymi przykładami z życia, dyskusje prowadzone przez trenera, możliwość ustalenia własnego celu szkolenia oraz zadawania pytań.
ZAPISY

1. Przysłać formularz zgłoszenia na adres: szkolenia@nowygabinet.pl

Informacje:
www.szkoleniestomatologow.pl; tel. 737 4444 73


Kalendarz


Patronujemy
Nie przegap
Nowość
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS