Kalendarz Wyszukaj Dodaj wydarzenie |
Rodzaj wydarzenia:Szkolenia
Tematyka:Inne
Data wydarzenia:2017-05-20
Grupa zawodowa:Lekarz
Województwo:mazowieckie
Miejsce:Warszawa
Patronujemy:Nie
O konferencji
Konferencja jest zwieńczeniem kilku lat badań własnych, obserwacji i szczegółowej analizy setek rzeczywistych rozmów lekarzy z pacjentami. Zgromadziliśmy unikalny materiał, który połączyliśmy z ekspercką wiedzą na temat psychologii pracy z pacjentem, 25-letnim doświadczeniem oraz syntezą kilku obszarów nauki. To pozwoliło nam na stworzenie MODELOWEGO SPOSOBU PROWADZENIA ROZMOWY Z NIEZMOTYWOWANYM PACJENTEM NA TEMAT KOMPLEKSOWEGO LECZENIA PROTETYCZNEGO I ZMIANY ESTETYKI UŚMIECHU.
Podczas konferencji
szczegółowo omówię każde 15 sekund, które tworzy 15-minutową, szczerą i zniuansowaną rozmowę. Pokażę sens każdego zdania, znaczenie każdego zadanego pytania,
zaprezentuję wzorcowe, rzeczywiste rozmowy z pacjentami. Na ich podstawie, krok po kroku, pokażę wpływ profesjonalnych wypowiedzi lekarza na reakcje pacjenta i odwrotnie – wpływ reakcji pacjenta na kolejną wypowiedź lekarza,
zobaczysz, w jakim stopniu rozmowa z pacjentem może być finezyjnym, etycznym procesem. Mimo lekkości formy pozwala świadomie budować autorytet, zaufanie oraz motywację pacjenta do leczenia. Dokładnie pokażę, w których momentach rozmowy pojawiają się te procesy i wytłumaczę ich psychologiczne podstawy. Po „15 minutach” tak prowadzonej rozmowy 80% niezdecydowanych pacjentów zapyta o najbliższe terminy, deklarując gotowość do kompleksowej zmiany.
powiem, jak i kiedy rozmawiać o pieniądzach, jak reagować na przedwczesne pytania o cenę oraz rozwiązania. Rozwieję mity na temat tego, ile opcji planu leczenia przedstawiać i na jakim etapie.
Poznasz autora prezentowanych rozmów
doświadczonego lekarza, który dzięki wdrożeniu modelu „15 minutowej” rozmowy w niespełna 2 lata zwiększył liczbę akceptacji dużych prac protetycznych o 1000% (tysiąc procent). Przedstawimy proces dochodzenia do mistrzostwa prowadzenia rozmowy z pacjentem. Pokażemy, że jest to efekt możliwy do uzyskania przez każdego lekarza.
Mariusz Oboda - założyciel firmy szkoleniowo-doradczej Oboda Group – zespołu ekspertów zajmujących się w szczególności rozwojem praktyk stomatologicznych. Jeden z kilkudziesięciu coachów akredytowanych w Polsce przez International Coach Federation na poziomie PCC (Professional). Doradca najlepszych praktyk. Ekspert w dziedzinie psychologii pracy z pacjentem i rozwoju osobistego lekarzy. Autor kilkudziesięciu artykułów z tej dziedziny.
Szczegółowe informacje i zapisy
Marlena Majewska
tel. 601 370 962
e-mail: marlena.majewska@oboda.pl
Adrian Majewski
tel. 660 619 099
e-mail: adrian.majewski@oboda.pl
Zobacz więcej: www.konferencja15minut.pl
Kalendarz