|
|
|

Autor
Wiadomość
Ilość wiadomości: 3
Dodano: 2009-08-23 20:51:12
Chciałabym się odezwać w imieniu studentów i złożyć wielkie podziękowanie wszystkim tym lekarzom, którzy młode pokolenie traktują jako swoją przyszłość.

Jestem dopiero po pierwszym roku studiów lekarsko-dentystycznych. Pół roku pracuję jako asystentka stomatologiczna. Pani doktor która mnie zatrudniła pozwoliła mi się wszystkiego nauczyć od samego początku. Osoba która nie ma rodziców z gabinetem po pierwszym roku praktycznie nie ma żadnych umiejętności z zakresu stomatologii. Ja dostałam szanse poznać to wszystko dość szybko . Dowiedziałam się wielu rzeczy poczynając od tych najprostszych jak np. co to Bond, czy co znajduje się na tacce stomatologicznej, a kończąc na przyglądaniu się wielu ciekawym zabiegom jak np, wypełnianie kanałów, odbudowy zębów, robienie wkładów z włókna szklanego, ekstrakcji zębów, zakładaniu aparatów ortodontycznych. Jestem naprawdę bardzo wdzięczna, że dostałam taką szansę.
Edytowany 2 razy (Ostatnio: 2009-08-23 21:01:32).
Nie plombuj i nie wyrywaj. Wypełniaj i usuwaj. :)
Dodano: 2009-08-23 20:58:54
I apeluje do Państwa, abyście nie traktowali studentów rzeczowo. Trzeba ich zarazić pasją i pokazać jak porządnie wykonać pracę, nie mamy od kogo sie uczyć, to Wy jesteście naszymi mentorami.